loading...

باشگاه فرهنگی ورزشی توفیق

آموزش تخصصی فوتسال در مشهد ( رده سنی پایه )

باشگاه فرهنگی ورزشی توفیق ، با کسب افتخارات متعدد در رده باشگاهی ، توانایی آموزش فوتسال را به صورت حرفه ای در استان خراسان رضوی داراست. همچنین این باشگاه با در دست داشتن ، تیم های متعدد در رده سنی های مختلف امکان جذب بازیکنان و فعالیت بازیکنان در تیم های ورزشی را مهیا کرده است. شما می توانید جهت ثبت نام در کلاس های آموزش فوتسال توفیق یا انجام تست برای قرار گرفتن در تیم های باشگاهی توفیق با ما تماس بگیرید.

تیم های باشگاهی توفیق در جهت جذب و معرفی بازیکنان مطرحی در سطح استان و کشور نیز نقش های متعددی ایفا کرده است و این اطمینان را به شما بازیکنان می دهیم که در صورت تلاش شما و بهره گیری از استعداد مناسب بتوانید به تیم های مطرح استانی و کشوری دست یابید.

جذب اسپانسر

همچنین در صورتی که تمایل دارید برند خود را بر روی لباس های توفیق نمایش دهید می توانید با ما تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. لباس های باشگاه توفیق به صورت انحصاری ، توسط فروشگاه ورزشی توفیق اسپرت ، طراحی و تولید می گردد.

افتخارات باشگاه توفیق

سابقه فعالیت های ورزشی و افتخارات باشگاه فرهنگی ورزشی توفیق :

  • کسب مقام نائب قهرمانی سوپر لیگ امیدهای استان خراسان رضوی 1402-1403
  • کسب مقام قهرمانی در مسابقات نونهالان دسته یک مشهد در سال های 1399 - 1400
  • کسب مقام قهرمانی در مسابقات نونهالان دسته دو مشهد در سال های 1398- 1399
  • شرکت و کسب مقام در مسابقات جام شهرآرا طی 15 سال در رده های مختلف
  • معرفی چندین بازیکن در رده سنی های مختلف جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری
  • کسب مقام آقای گلی لیگ برتر استان در رده سنی نونهالان توسط آقای سجاد میری در سال 1398
  • کسب مقام نائب قهرمانی و قهرمانی در رده سنی های نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان مشهد در سال 1402

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با باشگاه فرهنگی ورزشی توفیق می توانید با شماره تماس 09011880990  تماس حاصل نمایید.

آخرین اخبار ورزشی ، اخبار و رویدادهای مهم باشگاه 

اطلاعات مفید و مناسب در زمینه فوتسال و مهارت های ورزشی

تغذیه ورزشی ، روانشناسی ورزشی ، تاکتیک و تکنیک های فوتسال ، داوری و نکات کلیدی داوری فوتسال

در کانال تخصصی باشگاه ورزشی توفیق

عضویت در کانال باشگاه

باشگاه توفیق را در اینستاگرام دنیال کنید 

عضویت در اینستاگرام توفیق

فروشگاه ورزشی مشهدی - فروشگاهی جهت تهیه محصولات ورزشی 

فروشگاه لوازم ورزشی توفیق اسپرت

یاسر عطارباشی بازدید : 1067 دوشنبه 11 فروردین 1393 زمان : 1:30 نظرات (0)

انواع ویلچرپله رو کدام است؟ 

ویلچرپله به یک وسیله نقلیه برای افراد معلول یا کسانی که به دلیل مشکلات حرکتی نمی‌توانند پیاده روی کنند یا نیاز به حمل اشیاء سنگین دارند اطلق می‌شود. این وسیله شامل صندلی متحرک و چهار چرخ است که توسط فرد از آن استفاده می‌کند و با کمک قدرت برقی یا مکانیکی حرکت می‌کند. ویلچرپله‌ها معمولاً در مراکز خرید، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و سایر مکان‌های عمومی برای کمک به افراد معلول در حرکت استفاده می‌شوند.

انواع ویلچرپله رو کدام است؟ 

می تواند به دو دسته اصلی تقسیم شود: ویلچر پله های دستی و ویلچر پله های برقی.

  • ویلچر پله دستی: این نوع ویلچرپله توسط فرد با استفاده از دستانش حرکت می‌کند. این نوع وسیله به دلیل نیاز به تلاش فیزیکی بیشتر، برای افرادی که قدرت فیزیکی کمتری دارند، ممکن است کمی دشوار باشد.

  • ویلچر پله برقی: این نوع ویلچرپله دارای موتور است که با استفاده از باتری یا قدرت برقی حرکت می‌کند. این نوع ویلچرپله برای افرادی که نیاز به حرکت در مسافت‌های بلند‌تر یا با شیب می‌باشند، مناسب تر است، زیرا حرکت کردن با ویلچر پله دستی در این شرایط ممکن است دشوار باشد.

علاوه بشنایهطه این دو نوع، ویلچر پله ها می توانند دارای امکانات و ویژگی های مختلفی باشند که بسته به نیاز و ترجیحات فرد قابل انتخاب هستند ماننده نورافکن ها، سیستم ترمیم کننده ارتعاش و …

ویلچر پله را می توان به عنوان بهترین و مناسب ترین جایگزین صندلی پله معرفی کرد. در واقع شما با خرید ویلچر پله دیگر نیازی به نصب و راه اندازی نخواهید داشت. در کوتاهترین زمان ممکن ، امکان استفاده از ویلچر پله ایجاد می شود. همچنین شما به راحتی می توانید ویلچر پله را جابه جا کنید و هرجایی که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

دستگاه حمل کننده ویلچر روی پله و یا ویلچر پله رو در مدل های مختلفی ارایه می‌گردد که در برخی مدل ها نیاز به وجود فرد سالم جهت کنترل دستگاه و در برخی مدل ها امکان کنترل دستگاه توسط خود کاربر مهیا شده است. البته در مدل های ایرانی تنها مدل کنترل توسط اپراتور طراحی و تولید گردیده است.

با توجه به قیمت بالای دستگاه حمل ویلچر و ویلچربر های خارجی ، کوشا به عنوان یکی از عاملین فروش دستگاه حمل ویلچر روی پله اراِیه این محصول را انجام می‌دهد تا تمامی هم وطنان عزیز بتوانند در اقصی نقاط کشور این محصول با کیفیت را تهیه نمایند. کارشناسان کوشا اماده ارائه مشاوره در ساعات کاری می باشند.

یکی از دغدغه های معلولین حمل و نقل راحت بین طبقات یک ساختمان می‌باشد. بالابر ویلچر دستگاهی است جهت جابه جایی راحت و آسان برای معلولین و سالمندان. نام دیگر این بالابر، بالابر ویلچر‌بر می باشد. این نوع از بالابر ها را می‌توان هم در داخل ساختمان ها و هم در بیرون در فضا ها و مکان های عمومی نصب کرد.

در واقع ویلچر همان ویلچر بالابر معلولین نیز می‌باشد. همان طور که از اسم بالابر مشخص است، دستگاهی جهت حمل افراد معلول، کم تواند و سالمندان می باشد تا جابه جایی در بین طبقات را برای آنها را راحتر کند. ویلچر پله رو  مختص مکان هایی با اختلاف سطحی به اندازه چند سانتی متر می باشد. ابعاد پلت فرم دستگاه به اندازه ای است که به آسانی یک ویلچر با یک نفر و حتی مقداری بار را در خود جای می‌دهد.

در دنیای امروزی و با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌هایی ساخته شده است که به کمک انسان‌ها آمده است. ویلچر بالابر هم یکی از همین دستگاه‌ها است. حمل کردن ویلچر معلولین و افراد کم توان و همچنین آوردن آن به بالای پله‌ها و یا پایین پله کار آسانی نمی‌باشد. از طرفی به مرور زمان باعث کمردرد و بدن درد افراد حمل کننده نیز خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما از این ویلچر بالابر پله برای مکان‌هایی که این امکان را ندارند استفاده کنید.

معمولا امروزه بیشتر مکان‌های عمومی در کنار پله‌ها رمپ هم دارند اما ممکن است در داخل خانه‌ها این امکان وجود نداشته باشد. همچنین این مشکل در خانه‌ های دوطبقه و دوبلکس بیشتر وجود دارد.

خرید ویلچرپله رو 

ویلچرپله‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشند که بسته به نیاز و ترجیحات کاربران می‌توانند متفاوت باشند. برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. تنظیم ارتفاع صندلی: برخی از ویلچرپله‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی را دارند تا به کاربر امکان فراهم شده تا صندلی را بر اساس ارتفاع ایده‌آل برای راحتی و تسهیل در حرکت تنظیم کند.

  2. ترمیم کننده ارتعاش: برخی از ویلچرپله‌ها دارای سیستم‌های ترمیم کننده ارتعاش هستند که به کاربران کمک می‌کنند که ارتعاشات و لرزش‌های ناشی از سطوح نامنظم را کاهش دهند و در حالت تعادل بمانند.

  3. محافظت در برابر باران: برخی از ویلچرپله‌ها دارای سیستم‌های محافظت در برابر باران هستند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا در هوای بارانی نیز بتوانند از ویلچرپله خود استفاده کنند.

  4. نورافکن: برخی از ویلچرپله‌ها دارای نورافکن یا سیستم روشنایی هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا در شب یا در شرایط نور کم، بهتر دیده شوند و بتوانند به راحتی حرکت کنند.

این تنها چند مثال از ویژگی‌هایی هستند که ممکن است در ویلچرپله‌ها موجود باشند و به کاربران کمک کنند تا بهتر و راحتتر از این وسیله حرکتی استفاده کنند.

ویلچر پله متناسب با کاربری شما و سطح نیاز شما می تواند در مدل های مختلفی ارائه گردد. در جهت انتخاب ویلچر پله متناسب باید سطح توانمندی و امکانات خود را بسنجید و سپس در جهت انتخاب ویلچر پله مناسب اقدام کنید. ویلچر پله رو در سه مدل دستی ، ساده و اتوماتیک فول ارائه می گردد.

ویلچر پله رو دستی 

در این مدل حرکت افقی و روی پله ها باید توسط دو نفر همراه که از لحاظ فیزیکی و جسمانی در وضعیت مناسبی هستند انجام گیرد.

ویلچر پله رو ساده

در این مدل حرکت افقی و روی زمین به مانند یک ویلچر دستی می باشد و حرکت روی پله ها به صورت اتوماتیک انجام می گیرد. البته وجود یک نفر همراه جهت کنترل دستگاه ضروری است. 

ویلچر پله رو ویژگی های بسیاری دارد که برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز : 

  • کاربری آسان و سریع
  • شارژ بوسیله برق تک فاز
  • حرکت نرم و بدون لرزش
  • دارای دستگیره استیل محافظ
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • امکان استفاده در اماکن عمومی
  • مجهز به تسمه نگهدارنده قوی

به طور کلی اصل کار ویلچرهای پله رو مشابه یک ویلچر ساده می باشد که جهت جابه جایی افراد معلول و سالمند بین طبقات ساختمان کاربرد دارد. 

ویلچر پله رو  نسبت به بالابرهای دیگر مثل بالابر های هیدرولیکی و صندلی پله پیما پیچشی و ساده هزینه ی کمتری دارد و راحتر و سریعتر آماده استفاده می باشد . ویلچر پله با باطری کار می کند و برای مکان های عمومی مثل بیمارستان ها و درمانگاه ها قابل استفاده می باشد. این محصول کاملا ایمن هست و برای افراد معلول و ناتوان ، جانبازان و سالمندان کاربری مناسبی دارد.

ویلچر پله رو مدل فول اتوماتیک 

این مدل ویلچر پله رو به مانند یک ویلچر برقی است که قابلیت عبور از مسیر پله ها را به صورت کاملا اتوماتیک دارا می باشد.

ویلچر پله رو خارجی 

در فیلم زیر به بررسی ویژگی ها و مشخصات ویلچر پله رو خارجی مدل تانکی یا ویلچر پله رو پایار می پردازیم. این محصول کاملا وارداتی می باشد و از کیفیت مقبولی برخوردار هست. شرکت کوشا وارد کننده اصلی این محصول می باشد و ویلچر پله رو را با گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم شما عزیزان می نماید.

اجزای ویلچر پله رو

در این بخش قصد داریم مهمترین اجزا و قطعات بالابر ویلچر از پله را بررسی کنیم.

ویلچر پله رو دارای تجهیزات جانبی شامل کمربند ایمنی ، پشت سری و شارژر مخصوص می باشد.

در تصویر زیر اجزای ویلچر پله رو مدل ساده را مشاهده می کنید. برخی از مهمترین اجزای ویلچر پله رو ساده عبارتنداز : 

  • سلکتور کنترل حرکات دستگاه روی پله 
  • دسته نگهدارنده 
  • کابل انتقال فرمان 
  • دسته های جلویی و پشتی جهت کنترل ویلچر 
  • کمربند ایمنی 
  • تسمه حرکتی 
  • مرکز کنترل و باطری ها 
  • محل قرار گرفتن پاها 
  • موتور 
  • چرخ های جلو و پشتی 

یاسر عطارباشی بازدید : 2 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 زمان : 11:39 نظرات (0)

همواره شرکت ها و برندهای تولید کننده لباس ورزشی و پیراهن های دنیا بر سر انتخاب باشگاه ها رقابت دارند و همین موضوع باعث بالا رفتن هزینه های اسپانسرینگ خواهد شد. 

دو غول فوتبال اسپانیا، رئال و بارسا، در میان باشگاه‌های فوتبال دنیا ‏بیشترین پول را از اسپانسرهای پیراهن‌های خود دریافت می‌کنند. ‏

یکی از منابع درآمدی باشگاه‌های فوتبال از ‏محل اسپانسر تولیدکننده پیراهن‌های آنهاست. فارغ از تبلیغاتی که ‏روی سینه پیراهن‌ها چاپ می‌شود باشگاه‌های بزرگ مبالغ قابل ‏توجهی از تولیدکننده‌های پیراهن‌ها دریافت می‌کنند. ‏

در حال حاضر چند شرکت بزرگ تولید البسه ورزشی در حال رقابت ‏برای افزایش سهم خود در بازار هستند. ولی به مرور زمان شاهد ‏رقابتی دو قطبی در این عرصه هستیم و شرکت‌هایی مثل نیوبالانس و ‏پوما کم کم میدان را به سود دو غول نایک و آدیداس خالی می‌کنند. ‏

در بررسی قراردادهای جدید باشگاه‌های فوتبال با تولیدکننده‌های ‏پیراهن مشخص شد که بیشترین سود از قراردادهای اسپانسری به ‏دو غول فوتبال اسپانیا: رئال و بارسا تعلق دارد. ‏

از نکات جالب در این فهرست حضور باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه در ‏رتبه 44 است. قناری‌های استانبول برای پوشیدن پیراهن پوما با این ‏شرکت قراردادی 4.6 میلیون یورویی امضا کرده‌اند. رقیب بزرگ ‏فنرباغچه، گالاتاسرای، با تفاوتی قابل توجه در رتبه 18 قرار داشته و از ‏نایک 12.3 میلیون یورو دریافت کرده است. ‏

بایر لورکوزن، پدیده این فصل فوتبال آلمان و قهرمان زودهنگام ‏بوندس‌لیگا در حال حاضر با قراردادی 4.6 میلیون یورویی در رتبه 43 ‏قرار دارد و به نظر می‌رسد به زودی بایر از شرکت تولید پوشاک ‏ورزشی کاستوره رقم بیشتری طلب کرده یا به سراغ دیگر شرکت‌ها مثل ‏نایک و آدیداس برود. ‏

رم، تیمی که سردار آزمون را در اختیار دارد، با آدیداس قراردادی به ‏ارزش 5 میلیون یورو دارد تا در رتبه 42 بایستد. پورتو، تیم مهدی ‏طارمی با قرارداد 6.9 میلیون یورویی با نیوبالانس در رتبه 33 قرار ‏دارد. ‏

یک نکته جالب در این فهرست قرار گرفتن النصر در رتبه 23 است. ‏این تیم به لطف حضور کریستیانو رونالدو برای پوشیدن نایک 9.3 ‏میلیون یورو دریافت می‌کند. ‏

اینتر، قهرمان مقتدر ایتالیا، با قراردادی 30 میلیون یورویی پیراهن ‏نایک را به تن می‌کند ولی با این حال در رتبه 14 قرار داشته و نتوانسته ‏به جمع 10 تیم اول راه یابد. میلان هم از پوما 30 میلیون یورو ‏دریافت کرده و از این نظر با اینتر برابر است. ‏

لیست گران ترین لباس های ورزشی دنیا

فهرست 10 باشگاه برتر دنیا از نظر قرارداد با شرکت‌های تولیدکننده ‏پیراهن به این شرح هستند:‏

10. لیورپول- نایک- 34.5 میلیون یورو
‏9. یوونتوس- آدیداس- 53.7 میلیون یورو
‏8. بایرن مونیخ- آدیداس- 60 میلیون یورو
‏7. چلسی- نایک- 69 میلیون یورو
‏6. منچسترسیتی- پوما- 74.7 میلیون یورو
‏5. پاری سن ژرمن- نایک- 80 میلیون یورو
‏4. منچستریونایتد- آدیداس- 86.2 میلیون یورو
‏3. آرسنال- آدیداس- 86.2 میلیون یورو
‏2. بارسلونا- نایک- 105 میلیون یورو
‏1. رئال مادرید- آدیداس- 120 میلیون یورو

یاسر عطارباشی بازدید : 4 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 زمان : 10:02 نظرات (0)

مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا مهم‌ترین رقابتهای فوتسال در سطح قاره آسیا است که هر دو سال یکبار برگزار می شود. نخستین دوره این مسابقه‌ها در سال ۱۹۹۹ در کشور مالزی برگزار شد و پس از آن‌ها به‌طور سالانه (از سال ۲۰۰۸ هر دو سال یکبار) این مسابقات پیگیری می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران قهرمان مسلط این مسابقات بوده‌ است به گونه ای که تاکنون در طی هفده دوره این مسابقات به سیزده عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو عنوان سومی دست پیدا کرده‌ است. در بیشتر این دوره مسابقات اکثر عنوان بهترین‌ها از جمله بهترین بازیکن، بهترین گلزن، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع، جام اخلاق و بهترین مربی از آن تیم ایران شده است. شکی نیست كه فوتسال ایران در کلاس جهانی قرار داشته و فاصله‌ی زیادی با آسیا دارد اما حضورش در جام قهرمانی آسیا باعث پیشرفت سایر کشورها هم شده است. چهار دوره قهرمانی ژاپن، افزایش سهمیه آسیا از دو به پنج تیم، صعود سه تیم آسیایی به مرحله حذفی و کسب مقام سوم توسط یک تیم آسیایی (ایران) در جام جهانی ٢٠١۶، همگی گواهی بر این مدعاست.

افتخارات ایران در جام ملت های فوتسال آسیا

ایران را می توان پرافتخارترین تیم فوتسال در آسیا دانست که توانسته با حضور در 17 دوره مسابقات ، 99 مسابقه ، 93 برد ، 2 مساوی و چهار باخت و با زدن بیش از 938 گل ، در 13 دوره مسابقات ، عنوان قهرمانی را کسب کند. 

جام ملت های فوتسال آسیا 2024

همچنین ایران در جام ملت های فوتسال آسیا در سال 2024 ، با برتری 4 بر یک مقابل تایلند توانست عنوان قهرمانی فوتسال آسیا را کسب کند. در این دوره سعید احمد عباسی با به ثمر رساندن 8 گل توانست عنوان آقای گلی را کسب کند و همچنین باقر محمدی عنوان بهترین دروازه بان جام را کسب کرد. همچنین سعید احمد عباسی عنوان بهترین بازیکن جام را نیز به خود اختصاص داد.

یاسر عطارباشی بازدید : 11 دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 زمان : 19:10 نظرات (0)

باشگاه پاری سن ژرمن را می توان یکی از بزرگترین باشگاه های حاضر فوتبال اروپا و حتی جهان دانست که از سال 2013 با مالکیت ناصرالخلافی توانست حکمرانی بر فوتبال فرانسه داشته باشد و تا سال 2024 ، 10 قهرمانی کسب کند.

باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن یک باشگاه معروف است که گذشتهٔ غنی دارد. آغاز قرن بیستم زمانی بود که تیم‌های فوتبال اروپایی و آمریکای جنوبی به قدرت رسیدند.

بودن یک باشگاه در میان ‌برترین و بهترین‌ها نیاز به حداقل یک جایزه و استانداردهای فنی بالا دارد. علاوه بر این، آن‌ها باید دوره‌ای از مشکلات فراوان و رقابت‌های شدید را تجربه کنند. با ارجاع به تاریخ پاری سن ژرمن، واضح است که این باشگاه به‌مراتب از شرایط موردنیاز برخوردار شده و به یکی از برترین باشگاه‌های دنیای فوتبال تبدیل شده است.

یاسر عطارباشی بازدید : 14 دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 زمان : 18:56 نظرات (0)

دربی دلا مادونینا (به انگلیسی: Derby della Madonnina) یا شهرآورد میلان (به انگلیسی: Milan Derby) یک دربی فوتبال بین دو باشگاه برجستهٔ شهر میلان یعنی آ.ث. میلان و اینتر میلان است.

این دو تیم اولین بار در تاریخ ۱۸ اکتبر ۱۹۰۸ در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در آن بازی تیم آ.ث. میلان با نتیجهٔ دو بر یک تیم اینتر میلان را شکست داد. اولین دیدار رسمی این دو تیم در تاریخ ۱۰ ژانویه ۱۹۰۹ برگزار شد که با برتری سه بر دو تیم آ.ث. میلان همراه بود.

این شهرآورد به افتخار تندیس مادونینا، مجسمهٔ زرین و نمادین مریم مقدس در بالای کلیسای جامع میلان، که یکی از نمادهای شهر میلان بوده، «شهرآورد دلا مادونینا» نام‌گذاری شده‌است.

دو تیم آ.ث. میلان و اینتر میلان در هر سال حداقل ۲ بار در قالب مسابقات سری آ به مصاف یکدیگر می‌روند.

آمار و تاریخچه دربی دلامادونینا

آمار بازی
۲۳۸) در ۲۳۸ دربی دلامادونینا که اولین آن‌ها ژانویه ۱۹۰۹ برگزار شده، میلان ۷۹ برد و اینتر ۹۰ برد کسب کرده‌اند و ۶۹ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.
۱۷۹) مقابل تعداد دیدارهای میلان و اینتر در سری A ایتالیا عدد ۱۷۹ به چشم می‌خورد. ۵۴ مرتبه میلان برنده شده و ۶۹ بازی را اینتر برده. ۵۶ بازی بین این دو تیم هم مساوی شده است.
۵) اینتر شرایط بسیار خوبی در دربی دارد. افعی‌ها ۵ بازی آخرشان مقابل میلان در تمامی رقابت‌ها را برده‌اند. سوم سپتامبر ۲۰۲۲ آخرین برد میلان در دربی دلامادونینا ثبت شد.
۴) از آخرین مرتبه‌ای که اینتر مقابل میلان در سری A دبل کرد ۴ سال می‌گذرد. فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ اینتر در ۲ بازی رفت و برگشت همشهری‌اش را مغلوب کرد.
۰) حال اینتر در فصل جاری خارج‌ازخانه بسیار خوب بوده. افعی‌ها در ۱۵ بازی ۱۳ برد و ۲ تساوی داشته‌اند. البته سن‌سیرو خانه آن‌ها هم هست ولی در بازی امشب مهمان هستند. تنها شکست اینتر در فصل جاری در بازی خانگی مقابل ساسولو رقم خورده است.
۲۶) اینتر در ۲۶ بازی آخرش در سری A شکست نخورده است. تیم تحت هدایت سیمون اینزاگی آخرین مرتبه سپتامبر ۲۰۲۳ مقابل ساسولو مغلوب شد.
۱۴) آندری شوچنکو با ۱۴ گل زده برترین گلزن تاریخ دربی دلامادونینا است، در حالی که لائوتارو مارتینس با ۸ گل زده شانس دارد تا در آینده به اسطوره روسونری برسد.
۱۶) استفانو پیولی با ۱۶ بازی مربیگری در دربی دلامادونینا (۱۳ بازی با میلان و ۲ بازی با اینتر)، یکی از سرمربیان باسابقه این نبرد بزرگ است. سیمونه اینزاگی هم ۱۰ مرتبه در این دیدار روی نیمکت اینتر نشسته است. نرئو روکو سرمربی میلان در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ با ۲۵ مربیگری در این دیدار باسابقه‌ترین است.
۲۰) سیمونه اینزاگی و استفانو پیولی ۲۱ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم اینزاگی ۱۲ برد و سهم پیولی ۵ برد بوده و ۴ بازی هم مساوی شده است.
۳) متئو دارمیان، هاکان چالهان‌اوغلو و فرانچسکو آچربی ۳ اینتری هستند که سابقه بازی در میلان را هم داشته‌اند.

برترین گل های تاریخ دلامدونینا

یاسر عطارباشی بازدید : 19 جمعه 07 اردیبهشت 1403 زمان : 9:34 نظرات (0)

ویژگی های ماساژور شانه و گردن چیست؟ برای خرید ماساژور شانه و گردن به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ 

ماساژور شانه و گردن یکی از محصولات پرفروش خرید ماساژور برقی می باشد که برای درمان گردن درد و آرتروز گردن استفاده می شود. حتی می توانید به کمک آن از ابتلا به بیماری گردن درد جلوگیری کنید!

در دنیای امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی اکثر افراد فرصتی برای ورزش کردن ندارند! و یا آن را جدی نمیگیرند بنابراین باید در خرید ماساژور گردن بیشتر تامل نمایند. همچنین به دلیل ساعت طولانی کار با سیستم و تلفن های همراه ، باعث انقباض عضلانی در ناحیه شانه و گردن شما می گردد که نیاز به ورزش های حین کار دارید.

با ماساژور شانه و گردن می توانید به کار کردن خود ادامه دهید و خون رسانی را در ناحیه گرفتگی بهبود دهید.

امکانات ماساژور شانه و گردن 

برخی از مهمترین امکانات ماساژور گردن و شانه عبارتنداز :

  • امکان تنظیم دما برای گرمکن ناحیه گردن
  • امکان تنظیم شدت فشار ماساژ
  • دارای دو مد کاری مختلف به صورت ماساژ عمیق و ماساژ نرم

بخش های ماساژور شانه و گردن 

برخی از مهمترین بخش های ماساژور شانه و گردن عبارتنداز :

  • قسمت ماساژ گردن
  • قسمت ماساژ شانه
  • پورت شارژر تایپ سی
  • قسمت کنترل ماساژر
  • قسمت هیتر

شما با خرید ماساژور گردن از مزایای بسیاری بهره خواهید برد برخی از مهمترین این مزایا عبارتنداز :

یاسر عطارباشی بازدید : 27 دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 زمان : 13:33 نظرات (0)

ویژگی های پله برقی خانگی چیست؟ برای خرید پله برقی خانگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 

پله برقی خانگی ایستاده فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و برای نصب آن نیاز به تخریب آنچنانی نیست. تا جایی که امکان نصب آن روی دیوار نیز وجود دارد. این نوع از بالابرها از وزن نسبتا سبکی برخوردار هستند و توانایی حمل کاربران با وزن سنگین را نیز دارند. این وسیله دارای کمربند ایمنی بوده و بسیار بادوام است. 
پله برقی خانگی یا به اصطلاح پله پیما، نوعی دستگاه بالابر است که در منازلی با تعداد طبقات کم نصب می شود. این دستگاه دارای یک صندلی ثابت می باشد که به کمک ریل به دیواره ی کناری راه پله وصل می‌شود و سپس افراد کم‌ توان و سالمندان با نشستن روی این صندلی می‌توانند به طبقات بالا و پایین جا به جا شوند.

ویژگی های پله برقی خانگی 

این پله برقی ها با توجه به کاربرد، نوع طراحی و شکل ظاهری انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

  • پله برقی خانگی صندلی دار

پله برقی خانگی صندلی دار یکی از پرفروش‌ ترین انواع پله برقی خانگی می باشد که در منازل چند طبقه یا دوبلکس کاربرد زیادی دارد. این پله‌ها برای حرکت علاوه بر انرژی برق با باتری نیز کار می‌کند. بنابراین در صورت قطعی برق شما می توانید از پله برقی به راحتی استفاده کنید. یکی از مزایای این نوع صندلی، قابلیت جمع شدن آن است. به این صورت که زمانی که از آن استفاده نمی کنید؛ به راحتی می توانید صندلی را جمع کنید تا فضای کمتری از راه پله نیز اشغال شود. همچنین این صندلی به دلیل داشتن کمربند و مجهز بودن به سنسور هوشمند از امنیت بالایی برخوردار است و ایمنی سالمندان و معلولانی که از آن استفاده می‌کنند را تامین می کند.

  • پله برقی خانگی ویلچربر

پله برقی خانگی ویلچربر برای افرادی که دارای معلولیت هستند؛ طراحی و تولید شده است. زیرا این افراد به تنهایی و به صورت مستقل توانایی راه رفتن یا ایستادن را ندارند. بنابراین قادر نیستند برای جابجایی از ویلچر خارج شوند، به همین دلیل بهترین راه برای جا به جایی آنها استفاده از پله برقی خانگی ویلچربر می باشد.

در این پله‌ها فضایی را طراحی شده است که ویلچر روی آن قرار می گیرد و در طبقات جا به جا می شود. این نوع پله‌ها قابلیت کنترل را دارند و کاربر می‌تواند سرعت آن را تنظیم کند. قطعات کاربردی و باکیفیت استفاده شده در این دستگاه بالابر، دارای مقاومت بالایی می باشد که استحکام و مقاومت بالای بالابر باعث می‌شود تحمل وزن سنگین ویلچر و کاربر را داشته باشد.

  • پله برقی خانگی ایستاده

پله برقی خانگی ایستاده فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و برای نصب آن نیاز به تخریب آنچنانی نیست. تا جایی که امکان نصب آن روی دیوار نیز وجود دارد. این نوع از بالابرها از وزن نسبتا سبکی برخوردار هستند و توانایی حمل کاربران با وزن سنگین را نیز دارند.

این وسیله دارای کمربند ایمنی بوده و بسیار بادوام است. بنابراین هنگام استفاده از پله برقی خانگی ایستاده هیچ نگرانی بابت امنیت و حفظ سلامت افراد وجود ندارد. همچنین سرعت کم این بالابر باعث شده در حین حرکت، کاربران احساس راحتی داشته باشند.

مزایای پله برقی خانگی 

 این نوع دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و دارای مزایای متعددی از جمله هزینه کم ، نصب آسان و مصرف انرژی پایین است. مزیت دیگر آنها این است که می‌توانند در دو جهت حرکت کنند و استفاده کنندگان را هم به بالای پله‌ها و هم به پایین پله‌ها منتقل کنند.

در کنار تمامی مزایای گفته شده ، اگر نصب پله برقی به خوبی صورت نگیرد می‌تواند برای اعضای خانواده‌ خطرناک باشد. همچنین بالابرها و پله‌برقی‌های خانگی نیازمند سرویس منظم هستند و توجه داشته باشید که اگر نوع نامناسبی از بالابرهای خانگی را تهیه کنید، تغییر دادن و تعویض دستگاه برای رسیدن به حالت دلخواه شما سخت خواهد بود. پس در انتخاب پله برقی خانگی خود دقت کنید.

همانطور که در مقدمه گفتیم پله برقی‌های خانگی در خانه‌های چند طبقه یا منازل دوبلکس، به کار می‌روند و برای خانواده‌هایی که دارای یک عضو سالمند یا معلول و ناتوان دارند، بسیار مناسب است. نوع پله برقی مورد استفاده به نوع معماری منزل و کاربرد پله برقی در آن منزل بستگی دارد، به‌عنوان مثال اگر فرد ناتوان از ویلچر استفاده می‌کند باید از نوع پله برقی ویلچربر استفاده کرد که فرد بتواند با ویلچرش به بالا یا پایین پله‌ها منتقل برود.

با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی در برخی از اماکن پله برقی جایگزین راه پله گردید. برای اینکه در ارتفاع های زیاد و در مکان های پر تردد، جابجایی افراد با سرعت بیشتری انجام پذیرد، پله برقی طراحی و ساخته شد. ظاهر پله برقی همانند راه پله های ساختمانی می باشد. پله برقی با به کار گیری از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، توانسته تا زمان انتظار و فوت وقت که در سیستم آسانسور وجود داشته را از بین ببرد. نحوه کارکرد پله برقی بدین صورت است که، در یک چرخه تکراری، پلکان پله برقی همواره در گردش هستند، و پله های پنهان دقیقا در زیر پله های بالایی قرار می گیرند. موتوری که برای پله برقی ها در نظر گرفته می شود باید وزن افرادی که بر روی پله برقی می ایستند را تحمل کند.

یاسر عطارباشی بازدید : 30 دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 زمان : 11:58 نظرات (0)

بهترین پله پیما چرخشی چیست؟ نکات خرید بهترین پله پیما چرخشی چیست؟ 

سیستم پله پیما تیسن کروپ ThyssenKrupp را می توان یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین مدل های پله پیما در جهان دانست. از لحاظ تجربه نکته ای وجود داره که ما هر تعدادی از این مدل پله پیما کار کردیم به مشکل نخورده مگر اینکه شرایط خاصی براش پیش اومده باشه مثل رسیدن رطوبت یا ایجاد ضربه سنگین یا استفاده نادرست. ولی در صورتی که استفاده درستی از پله پیما تیسن کروپ ThyssenKrupp داشته باشید میتوانید سالیان سال بدون هیچ دردسری از آن استفاده کنید.

سیستم پله پیما تیسن کروپ ThyssenKrupp دارای کمربند ایمنی ، جوی استیک ، ریموت کنترل ، دارای سنسورهای ایمنی در زیرپایی و روی صندلی ، کلید پاور روی صندلی ، صندلی و دسته های تاشو و بسیاری امکانات دیگر.

بهترین پله پیما چرخشی کدام است؟ 

همانطور که گفته شد مهم ترین کاربرد صندلی پله چرخشی در مکان هایی می باشد که پله ها حالت چرخشی دارند. 

  • استفاده تو خونه‌های مسکونی، خونه‌های دوبلکس و چند طبقه
  • استفاده تو بیمارستانا و کلینیکا و مراکز درمانی برای بیمارها
  • استفاده در اداره‌ها و مکان‌های تجاری
  • استفاده در هتل و مسافرخونه‌ها

بهترین پله پیما چرخشی

محصول پله پیما کوشا همواره در حال بروزرسانی است و ما لحظه ای را جهت ایجاد رفاه و آسایش و ایمنی هر چه بیشتر شما عزیزان از دست نخواهیم داد. برخی از مهمترین ویژگی های پله پیما ایرانی کوشا عبارتنداز :

  • دارای سنسور های ایمنی
  • صندلی ، دسته و زیرپایی کاملا تاشو
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای جوی استیک
  • موتور گیربکس قدرتمند
  • دارای کمربند ایمنی
  • دارای کلید امنیتی
  • قابلیت جابه جایی وزن تا 120 کیلوگرم
  • قابل ارائه در دو مدل 24 و 220 ولت ( مجهز به کلید محافظ جان جهت جلوگیری از برق گرفتگی )

پله پیما چرخشی یک دستگاه ورزشی است که ویژگی‌های زیر را دارا می‌باشد:

  1. قابلیت چرخش: این دستگاه قابلیت چرخش در 360 درجه را داراست که به کاربر امکان می‌دهد حرکات متنوعی را انجام دهد.

  2. تنظیم ارتفاع: برخی از پله پیماهای چرخشی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که به کاربر امکان می‌دهد میزان سختی تمرین را تنظیم کند.

  3. پدال‌های ضد لغزش: پله پیماهای چرخشی دارای پدال‌های ضد لغزش هستند که از ایمنی کاربر در طول تمرین مراقبت می‌کنند.

  4. صفحه نمایش دیجیتال: برخی از این دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش دیجیتال هستند که اطلاعاتی از جمله زمان، مسافت، کالری‌های سوزانده شده و ضربان قلب را نشان می‌دهد.

  5. مقاومت قابل تنظیم: پله پیماهای چرخشی معمولا قابلیت تنظیم مقاومت را دارند تا به کاربر امکان تنظیم میزان سختی تمرین را بدهند.

  • فروش اقساطی بدون پیش پرداخت
  • هفت روز تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی از کالا
  • یک سال گارانتی بی قید و شرط
  • یک سال بیمه نامه مسئولیت
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • خدمات پس از فروش 24 ساعته
  • ارسال و نصب رایگان در سراسر کشور
  • دارای گواهی ثبت اختراع انحصاری
  • دارای تمامی مجوز ها و استانداردهای مربوطه
  • قابلیت جابه جایی وزن فرد تا ۱۳۰ کیلوگرم – البته پله پیما چرخشی قابلیت جابه جایی وزن بیشتر را نیز داراست ولی فشار زیادی به موتور وارد شده و باعث زود مستهلک شدن سیستم خواهد شد .
  • زاویه ای که دستگاه قابل نصب می باشد بین ۳۰ تا ۶۰ درجه می باشد که برای زوایای بیشتر و کمتر از این محدوده ، استفاده از این دستگاه توصیه نمی گردد و مسئولیت به عهده مشتری خواهد بود.
  • دستگاه صندلی بالابر پله ای در نمونه های داخلی فقط برای محیط داخلی طراحی شده و باید حتما روی دستگاه پوشانده گردد ولی در نمونه های خارجی به دو صورت برای محیط داخلی و خارجی طراحی شده است که البته از لحاظ قیمتی متفاوت می باشد.
  • دستگاه بالابر پله دارای موتور پرقدرت ۲۴ ولت می باشد که مجهز به سیستم ضدبرخورد می باشد که در صورت فشار بیش از حد به موتور ، سیستم متوقف شده و تا ارسال فرمان بعدی ، عمل نخواهد کرد.
  • نکته ای که باید بدان توجه کرد این است که سیستم های پیچشی با توجه به اینکه به صورت سفارشی و طراحی شده برای شرایط پله ها به صورت انحصاری می باشد این دستگاه قابل جابه جایی و انتقال به مکان دیگری نمی باشد چون شرایط خم و قوس های هر پله ها ، منحصر به همان پله ها می باشد و بعد از اینکه ریل ها دستگاه خم داده شود به هیچ وجه قابل خم کاری مجدد نمی باشد.

پله پیما های گردشی به صورت کلی دارای تکنولوژی تولید پیچیده تر و بروز تری میباشند که به جرات میتوان گفت در بسیاری از پروژه ها از تمام جوانب (قیمت، عدم تخریب، شرایط منزل و ..) گزینه جذاب و فوق العاده ای است. زندگی در یک ساختمان چند طبقه بدون آسانسور به سادگی میتواند تبدیل به کابوسی شود که رفت آمد را برای ساکنین دشوار یا حتی غیر ممکن می سازد.
به منظور نصب یک آسانسور استاندارد و ایمن نیاز به فضای از قبل تعبیه شده میباشد که اکثر منازل قدیمی این امکان را ندارند و از طرفی تخریب یک ساختمان و ایجاد فضای آسانسور نه تنها هزینه های سنگینی را همراه دارد بلکه در بسیاری موارد این موضوع هم به دلیل نوع نقشه و طراحی ساختمان امکان پذیر نمیباشد.
پله رو گردشی بدون نیاز به نرده و فضای خاص ما بین پله ها به سادگی توسط ریل های مخصوص خود بر روی پله ها به صورت اتصالات پیچ و مهره ای نصب میگردد و دسترسی به طبقات بالا را میسر میسازد.

یاسر عطارباشی بازدید : 27 یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 زمان : 11:07 نظرات (0)

آیا بالابر خانگی را می شناسید؟ نکات خرید بالابر خانگی چیست؟ در این مقاله می خواهیم ویژگی های بالابر خانگی را برای شما توضیح دهیم پس تا انتها همراه ما باشید. 

با توجه به افزایش ساخت ، ساختمان های مرتفع ، بکارگیری از بالابر و اسانسور ، یک امر اجتناب ناپذیر شده است. بالابر و اسانسور یکی از ارکان افزایش ارزش ساختمان می باشد که همین دلیل باعث افزایش استفاده و خرید بالابر خانگی هیدرولیکی در ساختمان و سازه های امروزی شده است.

خرید بالابر خانگی هیدرولیکی با توجه به استفاده از ساختار هیدرولیکی و روغنی از امنیت بالایی برخوردار است . این مدل اسانسور ، قیمت مناسب تری نسبت به اسانسورهای کششی دارد و فضای کمتری اشغال می کند. همچنین چالش های طراحی و ساخت اسانسورهای هیدرولیکی به مراتب کمتر از اسانسورهای کششی می باشد.  اسانسور هیدرولیک قابلیت انتقال ظرفیتی بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد.

یکی از مواردی که باید قبل از خرید بالابر خانگی مدنظر قرار گیرد تعیین بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هست . قیمت بالابر خانگی  پارامترهای مختلفی بستگی دارد از جمله :‌

  • نوع و مدل اسانسور
  • اندازه و سایز و ارتفاع بالابر
  • محل نصب دستگاه
  • نوع و قدرت و کیفیت موتور
  • جنس و طراحی کابین و اندازه

در مورد خرید بالابر خانگی برای محاسبه و تعیین قیمت بالابر باید حتما محل نصب بالابر توسط کارشناسان مجموعه کوشا ، بررسی گردد تا بتوان حدود زمانی پروژه تخمین زده شده و قیمت اعلام گردد. برخی از موارد تاثیرگذار در قیمت بالابر شامل :

  • اجرت نصاب بالابر
  • ابعاد مدنظر و قابل اجرای بالابر
  • محل نصب بالابر
  • استفاده از کابین
  • استفاده از جک هیدرولیکی یا سیستم سیم بکسلی
  • امکانات مدنظر مشتری و سفارشی سازی محصول
  • برند موتور و جک ( خارجی یا ایرانی بودن )
  • کیفیت قطعات و کالاهای مورد استفاده

انواع مدل بالابر خانگی

برخی از مرسوم ترین مدل های بالابر خانگی یا هوم لیفت عبارتنداز :

  • مدل چشم پله : قابل نصب در فضای بین راه پله یا به اصطلاح چشم پله 
  • مدل استاندارد : در این حالت به صورت استاندارد و در داخل فضای ساختمان و واحدها اجرا می گردد 
  • مدل فضای کوچک : در فضاهای بسیار کوچک مثل فضای داخلی کمد اجرا می گردد 
  • مدل پارکینگ :‌ قابل نصب در فضای پارکینگ جهت انتقال از داخل پارکینگ به داخل ساختمان

قیمت خرید بالابر خانگی مشهد

گروه کوشا با توجه به سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی و تولید انواع بالابر خانگی سعی می کند که محصولات مختلفی متناسب با نیازهای مشتری طراحی و تولید نماید و به نوعی خود را متخصص در بالابرهای خانگی هیدرولیکی می دانیم. برای مکان های کم ارتفاع ، سیستم های بالابر خانگی هیدرولیکی با توجه به هزینه مقرون به صرفه و قدرت بالا و ایمنی مناسب ، بسیار مناسب می باشند. 

بالابر هیدرولیکی خانگی از لحاظ کارایی در مدل های مختلفی از جمله

    • اسانسور شیشه ای
    • اسانسور کارگاهی ،
    • اسانسور کششی سیم بکسلی 
    • اسانسور هیدرولیکی 
  • سایر مزایای بالابر های خانگی عبارتنداز :

    • استفاده از بروزترین تکنولوژی و فناوری های روز 
    • حداقل الودگی صوتی و نویز محیطی 
    • حداکثر استفاده از فضای موجود 
    • دسترسی اسانتر جهت سرویس دستگاه 
    • مصرف انرژی پایین 
  • بالابر های کششی نیاز به فضا و ارتفاع بیشتری در جهت قرار گرفتن مکانیزم بالابر دارند . همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم های بالابر روغنی خانگی نسبت به سیستم های کششی بسیار پایین تر هست. 

    یک نگرانی که همواره برای مشتریان سیستم های بالابر روغنی هیدرولیکی وجود دارد خطر نشت مایع روغن می باشد که احتمال این خطر در مقایسه با خطر های ناشی از سیم بکسل سیستم های کششی بسیار اندک می باشد. 

    همه اسانسور های روغنی هیدرولیکی باید دارای یک مکانیزم ایمنی باشند که در سیستم های هیدرولیکی به شکل یک سوپاپ ایمنی طراحی شده که جریان مایع را در جهت پایین تنظیم می کند و در سیستم های کششی مجهز به یک سیستم پاراشوت ترمز اضطراری تشخیص سرعت می باشند که به محض اینکه سرعت سیستم از یک استاندارد مشخص عبور نماید بلافاصله سیستم متوقف می شود. 

    در صورت قطع برق ، عملکرد بالابر هیدرولیکی به چه صورت می باشد ؟ 

    در صورت قطع برق با توجه به امکان پشتیبانی از سیستم های باطری ، بالابر حرکتی به سمت پایین می تواند داشته باشد و در ایستگاه متوقف می گردد . 

بالابر خانگی از اجزای مختلفی تشکیل شده که برخی از مهمترین این قطعات عبارتنداز :

  • تانک هیدرولیک که از مخزن و پمپ تشکیل شده است
  • جک هیدرولیک که بسته به ارتفاع در اندازه های متنوع ارائه می گردد.
  • پیستون که فشار سیلندر به پیستون باعث حرکت بالابر می گردد
  • کابین اسانسوری شامل کابین و درب
  • مرکز کنترل یا مدارفرمان کنترل اسانسور
یاسر عطارباشی بازدید : 36 چهارشنبه 29 فروردین 1403 زمان : 11:02 نظرات (0)

پله پیما چرخشی چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید پله پیما چرخشی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

  • قابلیت جابه جایی وزن فرد تا ۱۳۰ کیلوگرم – البته پله پیما چرخشی قابلیت جابه جایی وزن بیشتر را نیز داراست ولی فشار زیادی به موتور وارد شده و باعث زود مستهلک شدن سیستم خواهد شد .
  • زاویه ای که دستگاه قابل نصب می باشد بین ۳۰ تا ۶۰ درجه می باشد که برای زوایای بیشتر و کمتر از این محدوده ، استفاده از این دستگاه توصیه نمی گردد و مسئولیت به عهده مشتری خواهد بود.
  • دستگاه صندلی بالابر پله ای در نمونه های داخلی فقط برای محیط داخلی طراحی شده و باید حتما روی دستگاه پوشانده گردد ولی در نمونه های خارجی به دو صورت برای محیط داخلی و خارجی طراحی شده است که البته از لحاظ قیمتی متفاوت می باشد.
  • دستگاه بالابر پله دارای موتور پرقدرت ۲۴ ولت می باشد که مجهز به سیستم ضدبرخورد می باشد که در صورت فشار بیش از حد به موتور ، سیستم متوقف شده و تا ارسال فرمان بعدی ، عمل نخواهد کرد.
  • نکته ای که باید بدان توجه کرد این است که سیستم های پیچشی با توجه به اینکه به صورت سفارشی و طراحی شده برای شرایط پله ها به صورت انحصاری می باشد این دستگاه قابل جابه جایی و انتقال به مکان دیگری نمی باشد چون شرایط خم و قوس های هر پله ها ، منحصر به همان پله ها می باشد و بعد از اینکه ریل ها دستگاه خم داده شود به هیچ وجه قابل خم کاری مجدد نمی باشد.

خرید پله پیما چرخشی

پله پیما چرخشی یک دستگاه ورزشی است که ویژگی‌های زیر را دارا می‌باشد:

  1. قابلیت چرخش: این دستگاه قابلیت چرخش در 360 درجه را داراست که به کاربر امکان می‌دهد حرکات متنوعی را انجام دهد.

  2. تنظیم ارتفاع: برخی از پله پیماهای چرخشی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که به کاربر امکان می‌دهد میزان سختی تمرین را تنظیم کند.

  3. پدال‌های ضد لغزش: پله پیماهای چرخشی دارای پدال‌های ضد لغزش هستند که از ایمنی کاربر در طول تمرین مراقبت می‌کنند.

  4. صفحه نمایش دیجیتال: برخی از این دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش دیجیتال هستند که اطلاعاتی از جمله زمان، مسافت، کالری‌های سوزانده شده و ضربان قلب را نشان می‌دهد.

  5. مقاومت قابل تنظیم: پله پیماهای چرخشی معمولا قابلیت تنظیم مقاومت را دارند تا به کاربر امکان تنظیم میزان سختی تمرین را بدهند.

پله پیما های گردشی به صورت کلی دارای تکنولوژی تولید پیچیده تر و بروز تری میباشند که به جرات میتوان گفت در بسیاری از پروژه ها از تمام جوانب (قیمت، عدم تخریب، شرایط منزل و ..) گزینه جذاب و فوق العاده ای است. زندگی در یک ساختمان چند طبقه بدون آسانسور به سادگی میتواند تبدیل به کابوسی شود که رفت آمد را برای ساکنین دشوار یا حتی غیر ممکن می سازد.
به منظور نصب یک آسانسور استاندارد و ایمن نیاز به فضای از قبل تعبیه شده میباشد که اکثر منازل قدیمی این امکان را ندارند و از طرفی تخریب یک ساختمان و ایجاد فضای آسانسور نه تنها هزینه های سنگینی را همراه دارد بلکه در بسیاری موارد این موضوع هم به دلیل نوع نقشه و طراحی ساختمان امکان پذیر نمیباشد.
پله رو گردشی بدون نیاز به نرده و فضای خاص ما بین پله ها به سادگی توسط ریل های مخصوص خود بر روی پله ها به صورت اتصالات پیچ و مهره ای نصب میگردد و دسترسی به طبقات بالا را میسر میسازد.

صندلی برقی راه پله همان صندلی پله پیما می باشد و دستگاهی است که می تواند در باریکترین و کوچک ترین مسیر های راه پله نصب شود و محدودیت هایی که ممکن است در استفاده از بالابر یا اسانسور وجود داشته باشد را به راحتی حل نماید.  یکی از مشکلات و سوالاتی که همواره مشتریان در مورد دستگاه صندلی برقی راه پله مطرح می نمایند میزان فضای اشغالی دستگاه در حالت استفاده می باشد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که دستگاه صندلی پله پیما یک اختراع جدید و مدرن می باشد. این در حالی است که این دستگاه قدمت تاریخی چند دهه دارد. دستگاه صندلی پله پیما برای افرادی که بالارفتن از پله ها برایشان دشوار باشد مناسب می باشد و به این افراد کمک می کند تا بر ترس از سقوط غلبه کنند.

اولین تاریخچه صندلی پله اختراع شده توسط هنری هشتم پادشاه انگلیس در اواسط 1500 ثبت شده که پس از زخمی شدن در یک جنگ نیاز به دستگاهی داشت تا بتواند ۲۰ عدد پله را طی کند. مکانیزم حرکتی این دستگاه از طریق طناب و به صورت بکسلی انجام می گرفت. همچنین شاه هنری از چند مدل صندلی چرخدار اولیه جهت حرکت در قصر استفاده می کرد.

صندلی بالابر پله از لحاظ ساختار و مکانیزم حرکتی نیز در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد که برخی از مهمترین انواع مدل های مکانیزم حرکتی اسانسور بالابر پله عبارتنداز‌ :‌

  • مکانیزم چرخ دنده گیربکس روی ریل دندانه شانه ای 
  • مکانیزم سیم بکسلی و انتقال حرکت از طریق سیم بکسل 
  • مکانیزم اصطکاکی از طریق فشار لاستیک بر روی ریل 

صندلی پله پیما پیچشی خارجی یکی از انواع مدل های پله پیما محسوب می شود که قابلیت چرخش و عبور از مسیر های دارای شکستگی را داراست.

دستگاه صندلی پله پیما پیچشی خارجی با توجه به اتصال موقت به پله ها ، به راحتی قابل جابه جایی و انتقال به سایر مکان ها می باشد که البته این انتقال باید با نظر کارشناس انجام گیرد.

صندلی پله پیما پیچشی خارجی دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

یاسر عطارباشی بازدید : 45 شنبه 25 فروردین 1403 زمان : 11:32 نظرات (0)

کمربند لاغری ویبروشیپ چه ویژگی هایی دارد؟ آیا بهترین روش برای لاغری استفاده از کمربند لاغری ویبروشیپ است؟ در این مقاله می خواهیم کمربند لاغری ویبروشیپ را برای شما توضیح دهیم پس همراه ما باشید. 

معرفی کمربند لاغری ویبروشیپ

ویبروشیپ یکی از بهترین مدل های کمربند لاغری برقی می باشد که برای همه جای بدن قابل استفاده است و دارای 4 موتور لرزشی بسیار قوی می باشد و به کمک این کمربند به راحتی می تونید در منزل شکم و پهلو و ران و باسن و سینه و حتی بازوهای خود را لاغر کنید.

اگر به دنبال این هستید که در منزل خود به راحتی ، چربی های دورشکم خود را آب کنید و به دنبال یک کمربند لاغری با کیفیت و پرقدرت هستید ، پیشنهاد ما خرید کمربند لاغری ویبروشیپ vibro shape هست.

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape وسیله ای است که با استفاده از حرکات لرزشی باعث لاغری و هماهنگ شدن قسمت های مختلف بدن می شود

این دستگاه مطابق حرکات دست ورزی که در پزشکی برای لاغر کردن افراد استفاده می شود ساخته شده است بنابراین نه تنها باعث هماهنگ و منسجم شدن عضلات می شود بلکه با لاغر کردن افراد باعث از بین بردن نگرانی و استرس در آنها شده و در نتیجه باعث سلامت کل بدن می شود

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape به جدا کردن چربی از بدن که از طریق سیستم لنفاوی ایجاد می شود کمک می کند همچنین هضم را آسان کرده و باعث شفاف شدن چهره از طریق کمک به توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape عضله و ماهیچه را هماهنگ و منسجم کرده و باعث شادابی و کاهش آسیب دیدگی در حین انجام حرکات ورزشی می شود و بافت های زیرین بدن را ماساژ داده و آن ها را فعال می کند که از این طریق به بهبودی تحریک و فیزیک درمانی (فیزیوتراپی) کمک می کند.

ویبراتور‌های کمربندی یا کمربند ویبروشیپ‌ها ابزارهایی هستند که بعضاً برای استفاده در حوزه‌هایی مانند تولید، پردازش و حمل و نقل مواد استفاده می‌شوند. از جمله کاربردهای آنها می‌توان به انتقال مواد به طور مستقیم یا به شیوه‌هایی که باعث جدا شدن مواد مختلف یکدیگر می‌شود، اشاره کرد. دیگر کاربردهای احتمالی این دستگاه‌ها شامل شستشو، سوراخ کردن، هموچینی، انداختن یا جمع آوری مواد و مواردی از این دست می‌شود. با توجه به انواع مختلفی که دارند، ممکن است درباره ی کمربند ویبروشیپ‌ها سؤالات خاصی داشته باشید.

کمربند لاغری ویبروشیپ 4 موتوره اورجینال با عملکرد لرزشی عالی تاثیر بسیار بالایی در لاغری و سوزاندن چربی های اضافی بدن شما دارد.

توجه داشته باشین که این محصول جنس های جورواجور فیک و هایکپی هم دارد که نسبت به جنس اصلی از کیفیت خیلی پایین تری برخوردار هستند و مدت زمان زیادی برای شما کار نخواهد کرد.

ویبروشیپ اصلی کاملا ارگونومیک و طبی طراحی شده است و علاوه بر تاثیر عالی در لاغری و چربی سوزی به هماهنگی عضلات شما هم خیلی کمک می کند و با استفاده مستمر این محصول عضله های یک ست و خوش فرم خواهید داشت.

  1. مشورت با پزشک: قبل از آغاز هر برنامه تمرینی یا استفاده از دستگاه‌های ورزشی، بهتر است که با پزشک مشورت کنید، به‌ویژه اگر شما مشکلات پزشکی یا محدودیت‌های جسمی دارید.

  2. مطالعه و اطلاعات بیشتر: قبل از استفاده از کمربند لاغری ویبروشیپ، بهتر است که اطلاعات بیشتری در مورد آن و اثرات آن را جستجو کنید تا تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

  3. توجه به تمرینات ورزشی دیگر: کمربند لاغری ویبروشیپ تنها یکی از ابزارهای ورزشی است و بهتر است که از تنوع تمرینات ورزشی بهره ببرید تا به نتایج دلخواهتان برسید.

  4. توجه به تغذیه: ورزش تنها یک بخش از فرایند لاغری و تناسب اندام است، تغذیه مناسب نیز نقش بسیار مهمی در این فرایند دارد، پس به تغذیه‌ی سالم و متنوع توجه کنید.

  5. توجه به وضعیت بدنی: اگر در زمینه ورزش فعالیت کمی دارید، بهتر است که با تمرینات کم‌استراحت شروع کنید و به تدریج برنامه تمرینی‌تان را افزایش دهید.

خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

ویژگی های  کمربند لاغری ویبروشیپ

  • کمربند لاغری ویبروشیپ دارای ترانس فابریک
  • قابل حمل
  • ابعاد محصول : 25*15*14 سانتیمتر
  • دارای گرمکن
  • مجهز به کلید مخصوص کنترل وضعیت
  • دارای کیف مخصوص حمل
  • نوع ماساژ : ویبره همراه با تولید گرما جهت افزایش تاثیر
  • جنس روکش چرمی و پارچه ای
  • وزن محصول 1 کیلوگرم
  • دارای 3 ماه گارانتی
  • ارسال رایگان به سراسر کشور

قیمت خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

نحوه عملکرد کمربند لاغری ویبروشیپ

کمربند لاغری ویبروشیپ با ایجاد حرکات لرزشی و ویبره باعث می شود چربی های اضافی ایجاد شده از طریق سیستم لنفوی از بدن جدا شود.

همچنین با ایجاد ماساژ  و ویبره روی عضلات کمک می کند عضلات شما به صورت هماهنگ و همسان رشد کنند و شما به اندام خیلی بهتر و ایده آل تر دست پیدا می کنید.

همچنین این دستگاه به کاهش چشمگیر درد عضلات و کوفتگی و خستگی و یا کشیدگی عضلات هم بسیار کمک می کند.

پس علاوه بر لاغری و چربی سوزی, از کمربند لاغری ویبروشیپ اصل می توانید به عنوان ماساژور و تسکین دهنده برای قسمت های مختلف بدن مثل ران و ساق و باسن و شکم و پهلو و حتی دیسک کمر استفاده کنید.

عملکرد دستگاه ویبروشیپ به این صورت است که کمربند اصلی را روی قسمت مورد نظر(شکم, پهلو, ران, ساق,سینه و…) می بندید و روی کنترل مخصوص که به کمربند وصل است دکمه پاور را فشار می دهید. 

دستگاه شروع به لرزش می کند و می توانید با استفاده از دکمه مخصوص Mode حالت لرزش را تنظیم کنید.

حالت های مختلف دستی و حالت اتوماتیک قابل انتخاب هستند.

با دکمه های مثبت و منفی هم می توانید سرعت ویبره را روی حالتی که گذاشته اید تنظیم کنید.

برنامه خودکار در پنج سطح مختلف و با سرعت های مختلف عمل ویبره را انجام می دهد. 

این دستگاه به افزایش متابولیسم بدن و بهبود گردش خون کمک چشمگیری می کند.

ایده آل ترین حال استفاده از ویبروشیپ روزی نیم ساعت و 2 جلسه 15 دقیقه ای یک بار صبح یک بار عصر است.به مدت 2 ماه که به این ترتیب به صورت مستمر استفاده کنید نتیجه خیلی عالی به دست خواهید آورد.

یاسر عطارباشی بازدید : 55 سه شنبه 21 فروردین 1403 زمان : 8:44 نظرات (0)

بالابر پله پیما چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید بالابر پله پیما باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا این بالابرها  همان صندلی های پله هستند. اما اینکه کدام نوع را انتخاب کنید بستگی به مکانی که مدنظر دارید، خواهد داشت. 

اول از همه با مفهوم بالابر پله پیما آشنا خواهیم شد پس همراه ما باشید. 

بالابر پله پیما چیست؟

بالابر پله‌پیما یک وسیله ورزشی است که از طریق شبیه‌سازی حرکت پله‌پله بالا و پایین می‌تواند به تقویت عضلات پشت باسن، ران، شکم و پهلو کمک کند. این وسیله معمولا برای تمرین قلب و عروق، افزایش تناسب اندام و کاهش وزن استفاده می‌شود. همچنین بالابر پله‌پیما می‌تواند بهبود تحمل ورزشی و افزایش قدرت عضلات پایینی بدن نیز داشته باشد. از آنجایی که استفاده از بالابر پله‌پیما نیازی به حرکت رو به جلو و عقب ندارد، مناسب برای افرادی است که مشکلات مرتبط با زانوها یا مفاصل دارند.

همچنین، تمرین با بالابر پله‌پیما می‌تواند به افزایش قدرت قلبی، بهبود تنفس و ایجاد احساس رضایت فیزیکی و روانی کمک کند. از آنجایی که این وسیله همچنین می‌تواند در مراکز ورزشی، خانه‌ها و محیط‌های کاری نصب شود، برای افرادی که به دنبال یک راه‌حل ساده برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی هستند، بسیار مفید است. در نهایت، حضور بالابر پله‌پیما در محیط کار می‌تواند به افزایش سلامت و بهبود کارایی کاری افراد کمک کند. اما قبل از شروع هر برنامه تمرینی با استفاده از بالابر پله‌پیما، بهتر است با متخصص ورزشی یا پزشک مشورت کنید تا برنامه تمرینی مناسب برای شما تهیه شود.

مکانیزم حرکتی  صندلی برقی راه پله این دستگاه به شکلی هست که بعد از فشردن ریموت کنترل یا سلکتورهای تعبیه شده روی دسته های صندلی ، فرمان به مرکز کنترل هوشمند بالابر پله ارسال شده ، مرکز کنترل بعد از تحلیل فرمان و بررسی وضعیت سنسورهای تعبیه شده بر روی دستگاه ، اجازه ارسال فرمان به موتور دستگاه را داده و صندلی برقی راه پله در جهتی که امکان حرکت دارد ، شروع به حرکت می نماید .

در هر نقطه ای که خطایی از سمت سنسورهای صندلی برقی راه پله  یا موتور به مرکز کنترل ارسال گردد ، بلافاصله سیستم به صورت هوشمند متوقف خواهد شد و تا رفع مشکل ، اجازه حرکت دوباره صندلی برقی راه پله را نخواهد داد.

مشخصات فنی بالابر پله پیما 

ایمنی بالا

صندلی بالابر پله ای از تجهیزات ایمنی مختلفی بهره می گیرد که باعث می شود در ایمنی صد در صدی ، کاربر از این محصول استفاده نماید. برخی از مهمترین تجهیزات ایمنی صندلی بالابر پله ای عبارتنداز : 

  • مجهز به صندلی کامل و ایمن دارای کمربند ایمنی فابریک
  • برای طول های بیشتر از ۵ متر سیستم حساس شتاب سنج و ترمز اضطراری برای دستگاه در نظر گرفته می شود.
  • مجهز به کلید قفل امنیتی دستگاه برای افزایش امنیت دستگاه و جلوگیری از کارکرد
  • مجهز به سنسور های اضطراری قطع کن جهت توقف دستگاه
  • بکارگیری باطری پشتیبان جهت استفاده در مواقع قطع برق . سیستم در زمان قطع برق با توجه به پشتیبانی باتری بک آپ تا حدود 50 الی 60 مرتبه قادر به حرکت می باشد .
  • امکان کنترل توسط سکتور دستی – جوی استیک و ریموت کنترل های لحظه ای
  • استفاده از منبع تغذیه ترانس مجزا در جهت تامین انرژی دستگاه و افزایش ایمنی 
  •  مجهز به مرکز کنترل فوق العاده هوشمند می باشد که تمامی دستورات ارسالی از سنسور ها را تحلیل کرده و سپس اقدام می نماید. ( نمایش عیب یابی خودکار در سیستم های خارجی )
  • صندلی بالابر پله دارای موتور پرقدرت ۲۴ ولت می باشد که مجهز به سیستم ضدبرخورد می باشد که در صورت فشار بیش از حد به موتور ، سیستم متوقف شده و تا ارسال فرمان بعدی ، عمل نخواهد کرد.

آرامش و راحتی بالا

در طراحی و ساخت صندلی بالابر پله ای سعی شده دقت لازم به عمل بیاید تا با کمترین میزان تخریب و تغییر در پله ها و همچنین هارمونی و زیبایی ظاهری دستگاه ، عملیات اجرا و نصب انجام گیرد. از جمله ویژگی های آرامش و زیبایی دستگاه عبارتنداز : 

  • صدای بسیار کم بدلیل مکانیزم حرکتی و غلطک های خاص و استفاده از ریل الومینیومی سبک و نرم و مقاوم که در عین استقامت بالا در برابر حرکت و سایش ، باعث ایجاد صدای کم و حرکت نرم می گردد. 
  • قابلیت اجرای صندلی بالابر پله ای در دو مدل نصب به کف پله و نصب به دیوار پله ها
  • قابل اجرا برای هر دو سمت راه پله 
  • قابلیت جابه جایی وزن تا 130 کیلوگرم
  • عدم نیاز به تغییر و تخریب راه پله
  • تنظیف آسان
  • کاربری و نصب آسان و سریع دستگاه

خرید بالابر پله پیما 

ممکن است در ابتدا با دیدن حجم و اندازه دستگاه صندلی برقی راه پله فکر کنید که این دستگاه فضای زیادی از پله های شما اشغال خواهد کرد . اشتباه نکنید ، مهندسان کوشا تمام تلاش خود را در جهت اینکه دستگاه صندلی برقی راه پله در کمترین فضای ممکن از پله های شما قرار گیرد و مشکلی در جهت تردد و عبور از پله ها ، اسباب کشی و انتقال وسایل نداشته باشید. فضای اشغالی صندلی برقی راه پله در حالت جمع شده حدود 25 سانتیمتر و در حالت بازشده حدود 70 سانتیمتر می باشد.

صندلی برقی راه پله در نمونه اروپایی فضای بسیار کمی را از راه پله اشغال می نماید و برای انواع پله ها قابل استفاده می باشد فضای اشغالی دستگاه در حالت اماده به کار و بازشده تقریبا ۷۰ سانت و در حالت جمع شده تقریبا ۳۰ سانت می باشد.

در مدل اروپایی قسمت های نشیمن گاه ، فوتر (‌محل قرار گرفتن پاها ) و دسته های صندلی به صورت لولایی کاملا تاشو می باشد تا فضای اشغالی پله توسط دستگاه را کاهش دهد و امکان تردد از پله ها به راحتی انجام گیرد.

در مدل ایرانی صندلی برقی راه پله نیز کارشناسان کوشا با در نظر گرفتن شرایط مشتری و الگو برداری از نمونه اروپایی ، به صورت کاملا مشابه قسمت های نشیمن گاه – فوتر و دسته های صندلی را به صورت تاشو ( جمع شو ) طراحی کرده اند و فضای اشغالی پله توسط دستگاه در حالت جمع شده تقریبا ۳۰ سانت و در حالت اماده به کار تقریبا ۷۰ سانت می باشد .

در واقع صندلی برقی راه پله مسیر مستقیم یکی از مناسب ترین راهکارها برای عبور از مسیر پله ها در عین حفظ فضای تردد برای ساکنین و عابرین می باشد .

یاسر عطارباشی بازدید : 53 چهارشنبه 15 فروردین 1403 زمان : 13:37 نظرات (0)

چیپ (Chip) اصطلاحی است که شاید بارها از زبان گزارشگران فوتبال شنیده باشید. اما آیا می‌دانید این واژه به چه معنا است و چه کاربردی دارد؟

به گزارش توفیق کلاب ، چیپ یکی از اصطلاحات رایج ورزش فوتبال است که امروزه با پیشرفت این رشته ورزشی، بسیار پرکاربرد شده است و بستگی به موقعیتی دارد که بازیکن صاحب توپ و دروازه بان در آن قرار می گیرند باید از آن استفاده شود.

یاسر عطارباشی بازدید : 114 جمعه 18 اسفند 1402 زمان : 11:18 نظرات (0)

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (International Federation of Football History & Statistics) با نام مخفف (IFFHS) نهادی است که وظیفه بررسی تاریخ فوتبال را بر عهده دارد

IFFHS

این سازمان در تاریخ ۲۷ مارس ۱۹۸۴ در شهر لایپزیک آلمان فعالیت خود را آغاز کرد.

رده بندی بهترین باشگاه‌های تاریخ جهان با در نظر گرفتن نتایج تیم‌ها در لیگ‌های داخلی، جام حذفی و رقابت‌های بین‌قاره‌ای - که تحت عنوان جام باشگاه‌های جهان برگزار می‌شود - تعیین می‌شود.

more  وب‌سایت: IFFHS

با توجه به این که این اطلاعات از تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۹۱ شروع به جمع‌آوری شده است، تعیین چنین لیستی تنها از آن تاریخ ممکن است.

همچنین لیست برترین باشگاه‌های تاریخ هر سال به روز رسانی می‌شود. برای تهیه این لیست، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال ابتدا لیست ۵۰ باشگاه برتر هر سال که در ۳۱ دسامبر آن سال منتشر می‌شود را در نظر می‌گیرد، و به تیم‌های این لیست امتیازی بین ۱ تا ۵۰ می‌دهد.

به طوری که تیم اول هر سال 50 امتیاز و تیم پنجاهم آن سال ۱ امتیاز می‌گیرند. با جمع همه این امتیازها، لیست برترین تیم‌های تاریخ فوتبال دنیا به دست می‌آید.

این سایت به بررسی بهترین های فوتبال در دسته بندی های مختلفی مثل بهترین دروازه بان ، بهترین تیم باشگاهی و... می پردازد.

یاسر عطارباشی بازدید : 109 یکشنبه 13 اسفند 1402 زمان : 17:27 نظرات (0)

آیا می دانید گل رباح ماجری چیست و به چه نوع سبک گلی گفته می شود ؟ چطور باید گل رباح ماجری بزنیم ؟

در این مقاله قصد داریم با بررسی انواع مدل گل های رباح ماجری ، این تکنیک گل زنی را به شما آموزش دهیم.

گل رباح ماجری چیست ؟

گل رباح ماجری به گلی گفته می‌شود که بازیکن ضربه زننده با یک چرخش، توپ را با پشت پا یا پاشنه پا به درون دروازه هدایت می‌کند.

به گزارش خوبو، شاید بارها از زبان گزارشگران فوتبالی شنیده باشید که در توصیف یک گل بگویند، یک “گل رباح ماجری” به ثمر رسید. پس از گل زیبای مهاجم الجزایری باشگاه پورتو به بایرن مونیخ در مسابقه فینال جام باشگاه های اروپا در فصل 1986/87 که منجر به اولین قهرمانی پورتو در این مسابقات شد، این نوع گل‌ها به نام او معروف شد.

یاسر عطارباشی بازدید : 100 چهارشنبه 02 اسفند 1402 زمان : 19:38 نظرات (0)

فروش درب و پنجره دوجداره باقیمت مناسب در مشهد به چه صورتی است؟

برای خرید درب و پنجره دوجداره به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ در این مقاله می خواهیم شما را در خرید درب و پنجره دوجداره راهنمایی کنیم پس همراه ما باشید.

راهنمای فروش درب و پنجره دوجداره

پنجره‌های دوجداره یکی از گزینه‌های محبوب برای ایجاد عایق حرارتی و صوتی در منزل هستند. آن‌ها شامل دو لایه شیشه هستند که توسط یک لایه هوا یا گاز فشرده از هم جدا شده‌اند. این بهبود در عایق حرارتی باعث می‌شود که حرارت از داخل به بیرون منتقل نشود و بر عکس. همچنین، این نوع پنجره می‌تواند کمک کند تا صداهای محیط خارجی کمتر شنیده شوند.

برای خرید پنجره دوجداره باید به انواع شیشه، جنس و جنس فریم پنجره، ابعاد، استانداردهای محلی و قوانین مربوط به ساختمان، نصب و نگهداری در طولانی مدت توجه کنید. همچنین، قیمت و هزینه‌های نصب و نگهداری را نیز باید مد نظر داشت.

همچنین، وقتی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف ساختمانی یا شرکت‌های تولید کننده پنجره‌ها نمونه‌های مختلف را مشاهده کرده و با مشاوره از متخصصان و پیمانکاران اطلاعات بیشتری بدست آورید. همچنین، ممکن است محلی برای انجام نصب و سفارش داشته باشید که نیاز به مطالعه بیشتر و مشاوره داشته باشد.

در نهایت، بررسی دقیق و گرفتن نقل قول از چندین منبع مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا یک تصمیم خرید هوشمندانه بگیرید و پنجره‌های دوجداره ایده‌آل برای منزل خود را پیدا کنید.

پنجره‌های دوجداره یکی از گزینه‌های محبوب برای ایجاد عایق حرارتی و صوتی در منزل هستند. آن‌ها شامل دو لایه شیشه هستند که توسط یک لایه هوا یا گاز فشرده از هم جدا شده‌اند. این بهبود در عایق حرارتی باعث می‌شود که حرارت از داخل به بیرون منتقل نشود و بر عکس. همچنین، این نوع پنجره می‌تواند کمک کند تا صداهای محیط خارجی کمتر شنیده شوند.

برای خرید پنجره دوجداره باید به انواع شیشه، جنس و جنس فریم پنجره، ابعاد، استانداردهای محلی و قوانین مربوط به ساختمان، نصب و نگهداری در طولانی مدت توجه کنید. همچنین، قیمت و هزینه‌های نصب و نگهداری را نیز باید مد نظر داشت.

کاربرد فروش درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره های یو پی وی سی در برای محیط های داخل و خارجی انواع ساختمان ها و منازل کاربرد دارد‌. امکان استفاده از پنجره و درب یو پی وی سی در تراس و بالکن – حیاط – راه رو و پله ها – سرویس های بهداشتی و محیط های با رطوبت بالا وجود دارد. 

خرید پنجره دوجداره در مشهد

چند نکته که قبل از خرید درب و پنجره upvc باید بدان توجه کرد 

  • اگر عایق بندی درب مدنظر هست سعی شود از درب های کشویی استفاده نگردد 
  • تا حدامکان سعی شود از شیشه های دو جداره استفاده گردد 
  • حتما نصب توسط شرکت های معتبر و متخصص انجام گیرد.

شرکت آویژه در به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه انواع درب و پنجره های UPVC و نمایندگی پنجره یو پی وی سی upvc ، با کادری مجرب و متخصص آماده ارائه انواع خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

هنگامی که شروع به خرید پنجره دوجداره می‌کنید، به موارد زیر توجه کنید:

  1. ابعاد و اندازه‌ها: مطمئن شوید که ابعاد و اندازه‌های پنجره‌های دوجداره با محل نصبتان سازگار است.
  2. نوع شیشه: انواع مختلفی از شیشه برای پنجره دوجداره وجود دارد که می‌تواند تفاوت‌های مهمی در عملکرد حرارتی و صوتی داشته باشد.
  3. جنس فریم: فریم پنجره نیز می‌تواند از جنس‌های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم یا UPVC باشد. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
  4. قوانین محلی: اطمینان حاصل کنید که نوع پنجره‌ای که قصد دارید خریداری کنید با قوانین محلی و استانداردهای ساختمانی مطابقت دارد.
  5. نصب و خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که شرکت یا پیمانکاری که پنجره‌ها را نصب می‌کند دارای تجربه و مهارت کافی برای این کار است و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد.

مزایای خرید پنجره دوجداره برای ساختمان و پروژه‌های ساختمانی بسیار زیاد است. برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز :

  • صرفه جویی در مصرف انرژی تا 40 درصد
  • فوق العاده سبک و وزن مناسب
  • مقاومت بالا در برابر نورخورشید و عدم تغییر
  • موثر در کاهش آلودگی هوای محیط داخلی
  • قابلیت نصب و اجرای آسان و سریع
  • مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی مختلف
  • استفاده از یراق با کیفیت
  • عدم نیاز به سرویس و روغن کاری
  • امکان ارائه طرح سفارشی و هندسی مختلف مطابق با معماری ساختمان
  • امکان ارائه و طراحی توری و محافظ پنجره
  • استفاده از رنگ با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی مختلف
  • مقاوم در برابر اشتعال
  • تمیز کاری و نظافت سریع و آسان
  • امکان ارائه و طراحی بازشوهای مختلف و سفارشی

خرید پنجره دوجداره مشهد

برخی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره upvc عبارتنداز :

  • ابعاد و اندازه دهانه مدنظر
  • نقشه و پلان پروژه
  • بررسی تعداد بازشوها و کشوهای مدنظر
  • کیفیت و نوع پروفیل انتخابی
  • طرح و رنگ اجرایی ( اجرای روکش ، طرح چوب ، لمینت و رنگ های سفارشی و… )
  • دو جداره یا سه جداره پروفیل
  • رنگ و ضخامت و نوع شیشه
  • تعداد و سایز کتیبه ها
  • هزینه های حاشیه ای مربوط به نصب و اجرا

البته بازدید کارشناسان متخصص از محل پروژه در جهت برآورد و تخمین هزینه امری ضروری است که در جهت تخمین و اجرای پروژه از بسیاری مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد کرد. به صورت کلی هزینه نصب در پروژه های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به صورت درصدی از فاکتور فروش محاسبه می‌گردد.

نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملا مشابه می‌باشد و حتما باید جهت نصب از کارشناسان و متخصصین مجرب استفاده گردد. در مورد نصب درب های یو پی وی سی در مشهد باید بسیار دقت گردد زیرا یکی از مهمترین بخش هایی که باید در مورد این مدل درب ها باید مدنظر قرار گیرد بحث نصب درب های یو پی وی سی می‌باشد.

یاسر عطارباشی بازدید : 59 سه شنبه 01 اسفند 1402 زمان : 18:03 نظرات (0)

فروش درب و پنجره دوجداره باقیمت مناسب در مشهد به چه صورتی است؟

برای خرید درب و پنجره دوجداره به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ در این مقاله می خواهیم شما را در خرید درب و پنجره دوجداره راهنمایی کنیم پس همراه ما باشید.

راهنمای فروش درب و پنجره دوجداره

پنجره‌های دوجداره یکی از گزینه‌های محبوب برای ایجاد عایق حرارتی و صوتی در منزل هستند. آن‌ها شامل دو لایه شیشه هستند که توسط یک لایه هوا یا گاز فشرده از هم جدا شده‌اند. این بهبود در عایق حرارتی باعث می‌شود که حرارت از داخل به بیرون منتقل نشود و بر عکس. همچنین، این نوع پنجره می‌تواند کمک کند تا صداهای محیط خارجی کمتر شنیده شوند.

برای خرید پنجره دوجداره باید به انواع شیشه، جنس و جنس فریم پنجره، ابعاد، استانداردهای محلی و قوانین مربوط به ساختمان، نصب و نگهداری در طولانی مدت توجه کنید. همچنین، قیمت و هزینه‌های نصب و نگهداری را نیز باید مد نظر داشت.

همچنین، وقتی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف ساختمانی یا شرکت‌های تولید کننده پنجره‌ها نمونه‌های مختلف را مشاهده کرده و با مشاوره از متخصصان و پیمانکاران اطلاعات بیشتری بدست آورید. همچنین، ممکن است محلی برای انجام نصب و سفارش داشته باشید که نیاز به مطالعه بیشتر و مشاوره داشته باشد.

در نهایت، بررسی دقیق و گرفتن نقل قول از چندین منبع مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا یک تصمیم خرید هوشمندانه بگیرید و پنجره‌های دوجداره ایده‌آل برای منزل خود را پیدا کنید.

پنجره‌های دوجداره یکی از گزینه‌های محبوب برای ایجاد عایق حرارتی و صوتی در منزل هستند. آن‌ها شامل دو لایه شیشه هستند که توسط یک لایه هوا یا گاز فشرده از هم جدا شده‌اند. این بهبود در عایق حرارتی باعث می‌شود که حرارت از داخل به بیرون منتقل نشود و بر عکس. همچنین، این نوع پنجره می‌تواند کمک کند تا صداهای محیط خارجی کمتر شنیده شوند.

برای خرید پنجره دوجداره باید به انواع شیشه، جنس و جنس فریم پنجره، ابعاد، استانداردهای محلی و قوانین مربوط به ساختمان، نصب و نگهداری در طولانی مدت توجه کنید. همچنین، قیمت و هزینه‌های نصب و نگهداری را نیز باید مد نظر داشت.

کاربرد فروش درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره های یو پی وی سی در برای محیط های داخل و خارجی انواع ساختمان ها و منازل کاربرد دارد‌. امکان استفاده از پنجره و درب یو پی وی سی در تراس و بالکن – حیاط – راه رو و پله ها – سرویس های بهداشتی و محیط های با رطوبت بالا وجود دارد. 

خرید پنجره دوجداره در مشهد

چند نکته که قبل از خرید درب و پنجره upvc باید بدان توجه کرد 

  • اگر عایق بندی درب مدنظر هست سعی شود از درب های کشویی استفاده نگردد 
  • تا حدامکان سعی شود از شیشه های دو جداره استفاده گردد 
  • حتما نصب توسط شرکت های معتبر و متخصص انجام گیرد.

شرکت آویژه در به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه انواع درب و پنجره های UPVC و نمایندگی پنجره یو پی وی سی upvc ، با کادری مجرب و متخصص آماده ارائه انواع خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

هنگامی که شروع به خرید پنجره دوجداره می‌کنید، به موارد زیر توجه کنید:

  1. ابعاد و اندازه‌ها: مطمئن شوید که ابعاد و اندازه‌های پنجره‌های دوجداره با محل نصبتان سازگار است.
  2. نوع شیشه: انواع مختلفی از شیشه برای پنجره دوجداره وجود دارد که می‌تواند تفاوت‌های مهمی در عملکرد حرارتی و صوتی داشته باشد.
  3. جنس فریم: فریم پنجره نیز می‌تواند از جنس‌های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم یا UPVC باشد. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
  4. قوانین محلی: اطمینان حاصل کنید که نوع پنجره‌ای که قصد دارید خریداری کنید با قوانین محلی و استانداردهای ساختمانی مطابقت دارد.
  5. نصب و خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که شرکت یا پیمانکاری که پنجره‌ها را نصب می‌کند دارای تجربه و مهارت کافی برای این کار است و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد.

مزایای خرید پنجره دوجداره برای ساختمان و پروژه‌های ساختمانی بسیار زیاد است. برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز :

  • صرفه جویی در مصرف انرژی تا 40 درصد
  • فوق العاده سبک و وزن مناسب
  • مقاومت بالا در برابر نورخورشید و عدم تغییر
  • موثر در کاهش آلودگی هوای محیط داخلی
  • قابلیت نصب و اجرای آسان و سریع
  • مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی مختلف
  • استفاده از یراق با کیفیت
  • عدم نیاز به سرویس و روغن کاری
  • امکان ارائه طرح سفارشی و هندسی مختلف مطابق با معماری ساختمان
  • امکان ارائه و طراحی توری و محافظ پنجره
  • استفاده از رنگ با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی مختلف
  • مقاوم در برابر اشتعال
  • تمیز کاری و نظافت سریع و آسان
  • امکان ارائه و طراحی بازشوهای مختلف و سفارشی

خرید پنجره دوجداره مشهد

برخی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره upvc عبارتنداز :

  • ابعاد و اندازه دهانه مدنظر
  • نقشه و پلان پروژه
  • بررسی تعداد بازشوها و کشوهای مدنظر
  • کیفیت و نوع پروفیل انتخابی
  • طرح و رنگ اجرایی ( اجرای روکش ، طرح چوب ، لمینت و رنگ های سفارشی و… )
  • دو جداره یا سه جداره پروفیل
  • رنگ و ضخامت و نوع شیشه
  • تعداد و سایز کتیبه ها
  • هزینه های حاشیه ای مربوط به نصب و اجرا

البته بازدید کارشناسان متخصص از محل پروژه در جهت برآورد و تخمین هزینه امری ضروری است که در جهت تخمین و اجرای پروژه از بسیاری مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد کرد. به صورت کلی هزینه نصب در پروژه های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به صورت درصدی از فاکتور فروش محاسبه می‌گردد.

نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملا مشابه می‌باشد و حتما باید جهت نصب از کارشناسان و متخصصین مجرب استفاده گردد. در مورد نصب درب های یو پی وی سی در مشهد باید بسیار دقت گردد زیرا یکی از مهمترین بخش هایی که باید در مورد این مدل درب ها باید مدنظر قرار گیرد بحث نصب درب های یو پی وی سی می‌باشد.

یاسر عطارباشی بازدید : 61 سه شنبه 01 اسفند 1402 زمان : 17:48 نظرات (0)

آموزش حضوری پیانو به چه صورتی و در چند جلسه انجام می شود؟ آموزش معمولا به صورت حضوری همیشه نتیجه ی بهتری داشته است. اما آموزش حضوری پیانو به چه صورتی است؟ 

آموزش حضوری پیانو می‌تواند از طریق یک معلم موسیقی محلی، آکادمی موسیقی یا مرکز آموزشی موسیقی انجام شود. برای یادگیری پیانو، یک معلم مجرب و حرفه‌ای توانایی یاد دادن تکنیک‌های صحیح، تئوری موسیقی، تمرینات و قطعات مختلف را دارد.

آموزش پیانو در مشهد

در کلاس‌های حضوری پیانو، معلم می‌تواند به شما کمک کند تا تکنیک‌های ساختاری، ضربان، اجرای قطعات موسیقی و تئوری موسیقی را به طور مستقیم یاد بگیرید. همچنین، این نوع آموزش فرصتی برای دریافت بازخورد فوری و پرسش و پاسخ در مورد مشکلات و چالش‌های خاصی که ممکن است در حین یادگیری پیانو به‌وجود بیاید، فراهم می‌کند.

مشخصاً این روش نیازمند حضور شخصی و هزینه‌های مربوط به کلاس‌های خصوصی یا گروهی است. اگر تمایل دارید که بیشتر در مورد امکانات طراحی شده برای شما و یا دیگران اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، ما راهنمایی بیشتری می‌توانیم ارائه دهیم.

همچنین، باید به این نکته توجه داشت که یادگیری پیانو نیازمند صبر، عزم و تمرین مداوم است. در حین آموزش حضوری، معلم می‌تواند شما را در گام‌های اولیه و پیشرفت‌هایتان همراهی کرده و شما را در مسیر صحیح راهنمایی کند. همچنین، ارتباط شخصی با معلم و انسان‌های دیگری که در کلاس شرکت می‌کنند، امکان ایجاد انگیزه و تشویق برای ادامه تلاش را فراهم می‌کند.

موسیقی یادگیری برای بسیاری از افراد تجربه‌ی مثمری است و یادگیری پیانو می‌تواند یکی از این تجربه‌ها باشد. اگر به دنبال یادگیری پیانو هستید، من توصیه می‌کنم که به دنبال یک معلم موسیقی حرفه‌ای و مناسب برای شما بگردید و سپس با او برنامه‌ای را برای یادگیری پیانو ایجاد کنید.

تر است در رابطه با آهنگی که انتخاب می‌کنید دقت و وسواس به خرج دهید، زیرا این قطعه را بارها و بارها باید گوش بدهید و اجرا کنید، اگر به اندازه کافی برایتان دلنشین نباشد و آن را دوست نداشته باشید، خیلی زود از تمرین کردن خسته خواهید شد؛ از طرف دیگر قطعه انتخابی شما باید با سبک آموزشتان هماهنگی داشته باشد؛ به‌عنوان‌مثال اگر سبکی که آموزش می‌بینید کلاسیک است نباید یک قطعه پاپ را برای تمرین انتخاب کنید. بهترین راه انتخاب قطعه برای تمرین این است که از مربی خود کمک بگیرید.

تا می‌توانید برای دیگران اجرا کنید!

اجرا برای دیگران به خصوص در جمع‌های کوچک و دوستانه، نه تنها فضای مهمانی را گرم و شاد می‌کند، بلکه فرصتی است برای شما تا تمرینات خود را در یک فضایی مانند یک کنسرت کوچک برگزار کنید و رفته‌رفته اعتمادبه‌نفستان برای اجرا در جمع افزایش پیدا کند و شما را برای اجراهای بزرگ در آینده آماده کند؛ همچنین اگر در بین دوستانتان کسی هست که علم کافی داشته باشد تا ایرادات اجرای شما را برطرف کند، می‌تواند به سرعت رشد و پیشرفت شما کمک شایانی کند.

آهنگ زیاد گوش کنید!

فواید گوش دادن به موسیقی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. موسیقی بر زندگی ما تأثیر بسیاری می‌گذارد، بهبود حل مسئله، کاهش استرس و اضطراب، بهبود عملکرد حافظه و افزایش تمرکز تنها چند مورد کوتاه از فواید موسیقی بر زندگی ما است، اما اینکه قطعات سایر پیانیست‌ها را گوش کنید یا به طور کلی آهنگ‌های زیادی گوش دهید در روند یادگیری موسیقی به شما کمک می‌کنند، شما را با زیر و بم صدا، داینامیک و جزئیات دیگر آشنا می‌کند و در مواردی می‌تواند الهام بخش شما باشد.

با سرعت کم تمرین کنید!

آرام تمرین کردن مهم‌ترین مهارت برای نواختن پیانو است. همواره وسوسه برانگیز است که بخواهید یک قطعه را با سرعت بنوازید، اما نتیجه تمرینات با آرام نواختن است که رضایت بخش می‌شود. هنگام تمرین با سرعت زیاد، احتمال خطا و اشتباه در نواختن آهنگ و حرکت دست‌ها بسیار است؛ در صورتی که شما در طول یادگیری چیزی را به اشتباه یاد بگیرید، اصلاح آن در آینده بسیار سخت خواهد بود، پس از همین ابتدا تمرینات را آرام بنوازید تا تمامی آهنگ‌ها و حرکت صحیح انگشتان را به خوبی یاد بگیرید؛ در این مرحله شما می‌توانید مهارت‌های فنی خود را تقویت کنید و دستان خود را برای رسیدن به مهارت و کمال در نوازندگی تربیت کنید.

تئوری موسیقی را یاد بگیرید!

همان‌طور که هنگام یادگیری یک زبان جدید با اصول و قواعد زبان آشنا می‌شویم، هنگام شروع به یادگیری موسیقی هم باید با الفبای آن و همچنین اصول و قواعدی که در زبان موسیقی وجود دارد آشنا شویم تا بتوانیم به درک درستی از جزئیات آن برسیم؛ آموختن تئوری موسیقی، کلید درک موسیقی است. ممکن نیست که بتوانید نوازنده ماهری شوید بدون اینکه تئوری موسیقی را شناخته باشید.

وضعیت بدنی درست داشته باشید!

وضعیت بدنی درست نه تنها در نوازندگی پیانو، بلکه بر سلامتی نوازنده اهمیت بالایی دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت؛ در صورتی که هنگام تمرین پیانو، به‌عنوان‌مثال قوز کنید و دست‌ها زاویه درستی با پیانو نداشته باشند، به ‌مرور زمان دچار مشکلات سلامتی خواهید شد. هنگام تمرین باید کمر صاف، زاویه ۹۰ درجه دست‌ها با پیانو، کف پاها کاملا بر روی زمین و سر به صورت عمودی در راستای ستون فقرات قرار بگیرد.

هم‌زمان با نواختن، ملودی را بخوانید!

نواختن یک قطعه با پیانو و خواندن ترانه آن به صورت هم‌زمان بسیار دشوار است. اما منظور ما زمزمه کردن ملودی آهنگ همراه با نواختن است. این روش برای کسانی که تازه شروع به یادگیری پیانو کرده‌اند بسیار کمک کننده است. این کار باعث می‌شود تا جزئیات بیشتری از آن آهنگ در ذهن بماند و هنگام نواختن، دست و ذهن آمادگی بیشتری برای نوت‌های بعدی داشته باشند.

آهنگ را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید.

و به عنوان نکته آخر باید به شما بگوییم که اگر به تازگی یادگیری پیانو را آغاز کرده‌اید بهتر است درس‌های خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید، این روش از سختی مواجهه با یک آهنگ جدید می‌کاهد و یادگیری آن را آسان‌تر می‌کند، همچنین درک بهتر قطعه و یادآوری راحت‌تر آن قطعه را نیز به همراه دارد.

یاسر عطارباشی بازدید : 63 دوشنبه 30 بهمن 1402 زمان : 13:37 نظرات (0)

سریع ترین راه لاغری تا عید کم خوری + استفاده از کمربند لاغری ویبروشیپ کی باشد. 

از آنجایی که هوا نزدیک عید سرد می باشد بهتر است در خانه ورزش کنید. اما بهترین راه برای لاغری در خانه استفاده از کمربند لاغری می باشد. 

در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا این روش را بهترین روش انتخاب کردیم. 

معرفی سریع ترین راه لاغری تا عید 

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape وسیله ای است که با استفاده از حرکات لرزشی باعث لاغری و هماهنگ شدن قسمت های مختلف بدن می شود

این دستگاه مطابق حرکات دست ورزی که در پزشکی برای لاغر کردن افراد استفاده می شود ساخته شده است بنابراین نه تنها باعث هماهنگ و منسجم شدن عضلات می شود بلکه با لاغر کردن افراد باعث از بین بردن نگرانی و استرس در آنها شده و در نتیجه باعث سلامت کل بدن می شود

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape به جدا کردن چربی از بدن که از طریق سیستم لنفاوی ایجاد می شود کمک می کند همچنین هضم را آسان کرده و باعث شفاف شدن چهره از طریق کمک به توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود

خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape عضله و ماهیچه را هماهنگ و منسجم کرده و باعث شادابی و کاهش آسیب دیدگی در حین انجام حرکات ورزشی می شود و بافت های زیرین بدن را ماساژ داده و آن ها را فعال می کند که از این طریق به بهبودی تحریک و فیزیک درمانی (فیزیوتراپی) کمک می کند.

ویبراتور‌های کمربندی یا کمربند ویبروشیپ‌ها ابزارهایی هستند که بعضاً برای استفاده در حوزه‌هایی مانند تولید، پردازش و حمل و نقل مواد استفاده می‌شوند. از جمله کاربردهای آنها می‌توان به انتقال مواد به طور مستقیم یا به شیوه‌هایی که باعث جدا شدن مواد مختلف یکدیگر می‌شود، اشاره کرد. دیگر کاربردهای احتمالی این دستگاه‌ها شامل شستشو، سوراخ کردن، هموچینی، انداختن یا جمع آوری مواد و مواردی از این دست می‌شود. با توجه به انواع مختلفی که دارند، ممکن است درباره ی کمربند ویبروشیپ‌ها سؤالات خاصی داشته باشید.

  • کمربند لاغری ویبروشیپ دارای ترانس فابریک
  • قابل حمل
  • ابعاد محصول : 25*15*14 سانتیمتر
  • دارای گرمکن
  • مجهز به کلید مخصوص کنترل وضعیت
  • دارای کیف مخصوص حمل
  • نوع ماساژ : ویبره همراه با تولید گرما جهت افزایش تاثیر
  • جنس روکش چرمی و پارچه ای
  • وزن محصول 1 کیلوگرم
  • دارای 3 ماه گارانتی
  • ارسال رایگان به سراسر کشور

مزایای کمربند لاغری ویبروشیپ

کمر بند لاغری می‌تواند فایده موثر دائمی یا موقتی را برای فرد داشته باشد. از جمله:

1. بهبود وضعیت بدن: کمربندهای لاغری از جنس الیاف کشش ساخته شده اند که فرم بدن و کمر را حین بلند کردن اجسام، نشستن، راه رفتن، دویدن و ورزش بهینه کرده و از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند.

2. کاهش دردهای کمری: علاوه بر بهبود حالت بدن، کمربند لاغری با ایجاد گرمای مرکزی در بدن به کاهش درد در ناحیه کمر کمک خواهد کرد

3. لاغری: به تدریج لاغر شدن یکی دیگر از فواید کمربندهای لاغری به شمار می‌رود. با فشردن لایه‌های چربی و کمر، به سرعت باعث می‌شود تا فرد ظاهری زیباتر و لاغر را شاهد باشد. اگر عضلات شکم شل و افتاده باشد، بستن کمربند لاغری باعث صاف‌تر به نظر رسیدن این نواحی خواهند شد.

4. تاثیرات مثبت بر روح و روان: با استفاده از این روش سریع و موضعی، ناخودآگاه تاثیری مثبت بر روان ایجاد خواهد شد. ممکن است خود انگیزه‌ای باشد برای شروع به ورزش کردن، حتی در کنار ورزش نیز می‌توان از کمربند لاغری استفاده کرد تا عضلات سفت و فرم گرفته شوند.

سریع ترین راه لاغری تا عید

در برخی از موارد، کمربندهای لاغری تاثیری همچون فعالیت بدنی را بر روی بدن ایجاد می‌کنند. زیرا سبب تعریق می‌شوند و حرارت بدن را بالا می‌برند. اما لازم است برای استفاده از آنها نکات مهمی را رعایت کرد که در ادامه به آنها اشاره کرد‌ایم:

  • در کنار استفاده از کمربندهای لاغری باید از ورزش و رژیم غذایی اصولی نیز پیروی کرد. زیرا به تنهایی نتیجه ماندگاری نشان نمی‌دهد.
  • به هیچ وجه نباید کمربند را آنقدر محکم بست که به اندام‌های داخلی فشار وارد کند.
  • از طرفی نباید کمربند آنقدر شل باشد که تاثیری روی بافت‌های چربی ایجاد نکند. بهتر است طوری بسته شود که به دور کمر بدون هیچ فشار و یا حرکتی کیپ شود.
  • لازم است به علت تعریق زیاد و از دست دادن آب زیاد از بدن، همواره آب به مقدار بیشتر از سابق مصرف شود.
  • اغلب در دستورالعمل استفاده از کمربندهای لاغری در رابطه با نوع بستن آنها توضیح کامل ارائه داده است. اما بهتر است به این نکته توجه کنید که می‌توانید کمربند را از روی لباس و یا مستقیم روی سطح پوست ببندید که البته بهتر است برای جلوگیری از آسیب به پوست از لباس نخی مناسب برای آن استفاده کنید.
  • به کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید توجه کنید تا استانداردهای لازم را پوشش دهد. در غیر این صورت ممکن است آسیب به کمر و پوست را به همراه داشته باشد و نتیجه مطلوب را بر جای نگذارد.

یاسر عطارباشی بازدید : 60 دوشنبه 30 بهمن 1402 زمان : 12:27 نظرات (0)

اسکوتر برقی معلولین چه ویژگی هایی دارد؟ لیست قیمت خرید اسکوتر برقی معلولین را در ادامه ی این محتوا مطالعه خواهید کرد. 

اسکوتر برقی معلولین چیست؟

اسکوتر برقی معلولین یکی از انواع ویلچر برقی و از تجهیزات پزشکی مخصوص استفاده سالمندان و معلولان می باشد. ویلچر برقی انواع مختلفی دارد و بسته به شرایط فیزیکی بیمار یا سالمند مورد استفاده قرار میگیرد.

موقعیت مکانی زندگی و میزان تحرکات و جابجایی که فرد معلول یا سالمند نیاز دارد، میتواند تعیین کننده ویلچر مورد نظر باشد. بیشتری استفاده ویلچر برقی یا اسکوتر برقی برای بیمارانی است که دارای ضایعه نخاعی هستند و طی کردن مسافت طولانی برای آنها دشوار است. همچنین این افراد باید بدون همراه تردد کنند و به تنهایی اقدام به حرکت دادن ویلچر نمایند.

منبع تغذیه این وسیله یک موتور الکتریکی با انرژی باتری می باشد. باتری داخل اسکوتر قرار دارد و قابل تعویض است.

انواع مدل های اسکوتر معلولین

  • اسکوتر برقی M150
  • اسکوتر برقی X150

اسکوتر برقی بر اساس نوع نیاز فرد انواع مختلفی دارد. از جمله :

اسکوتر مسافرتی : این اسکوتر سبک است و به راحتی قابل تا شدن است. به این ترتیب حمل آن آسان تر خواهد بود.

اسکوتر سه چرخ : برای نگهداری این اسکوتر به فضای کمتری نیاز دارید اما در عین حال قابلیت های کمتری نیز نسبت به اسکوتر چهار چرخ دارد. این مدل را میتوانید در منزل نیز استفاده کنید.

خرید اسکوتر برقی معلولین 

مشخصات فنی اسکوتر برقی معلولین

اسکوتربرقی M150 و مشخصات فنی آن به صورت زیر می باشد:

  • سرعت: قابل تنظیم تا 12 کیلومتر بر ساعت
  • پیمایش: 15 تا 20 کیلومتر
  • باتوجه به تاثیر وزن، سرعت، شیب استفاده و... پیمایش با یک بار شارژ کامل حدودی می باشد.
  • موتور: یک عدد موتور 500 وات ساخت تایوان
  • وزن: 90 کیلوگرم
  • وزن قابل حمل: 150 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: دو عدد باتری سیلد اسید 12ولت 40 یا 45 آمپر ساعت
  • زمان شارژ: شارژ کامل 5 ساعت
  • شیب حرکت: توان بالارفتن شیب تا 12 درصد
  • قابلیت حرکت دنده عقب
  • بدون نیاز به هیچ گونه مجوز قانونی و گواهینامه
  • قابلیت: کمک فنر، زیر آرنجی متحرک، کمربند ایمنی، آینه بغل، تنظیم زاویه فرمان، سیستم چراغ و فلاشر، آنتی تیپ، سبدخرید

علاوه بر وسایلی که تصمیم به حمل به همراه خود دارید، قد و وزن شما نیز از عوامل مهمی هستند که بایستی حتماً در هنگام خرید اسکوتر متحرک در نظر بگیرید. اسکوتر معمولی مخصوص بزرگسالان تحمل وزنی در حدود ۱۱۰-۱۵۸ کیلوگرم را دارد. افرادی که انتظار تحمل وزنی بیش از این از اسکوتر خود دارند بایستی روی یک اسکوتری با ظرفیت تحمل وزنی سنگین تر سرمایه گذاری نمایند که بتواند وزن آنها را با حفظ همان سرعت پیشین تحمل کند. بسیاری از اسکوترهایی که با باتری کار می کنند برای افراد سبک وزن طراحی شده و قابل حمل می باشند. آنها قابلیت جدا شدن دارند و بنابراین به راحتی حمل می گردند، به این طریق طی مسیر با این وسیله نیز بسیار راحت تر خواهد بود.

اسکوتر حرکتی وسيله ای کمک حرکتی، مشابه ويلچر برقی است. اسکوتر برای افرادی در نظر گرفته شده است که از نظرحرکتی ناتوان است، به سختی می تواند راه برود و برای انجام کارها نیاز به کمک دیگری دارد .اسکوتر حرکتی شامل یک صندلی سوار بر۳ الی ۵ چرخ، صفحه ای تخت و يا جا پايـی برای قرار گرفتن پاها و فرمانی در جلو که هدایت چرخ ها و صندلی ها را برعهده دارد. نیروی محرکه ی اسکوتر را یک موتور الکتریکی با انرژی باتری که توسط خود اسکوتر حمل می شود تامین می کند.

تفاوت های زیادی ميان اسکوتر و ويلچربرقی وجود دارد.عمده ترين تفاوت آنها در استفاده از اين وسايل در خارج يا داخل خانه است.
ويلچرهای برقی گرانتربوده وبرای استفاده افرادی که قدرت بدنی پايين و عدم تعادل جسمانی دارند بسيار مناسب است. استفاده از ويلچر اغلب جنبه پزشکی وکمک درمانی دارد در حاليکه توانایـی اسکوتر فراتر از اين قابليت هاست. ویلچر برای انجام فعاليت های روزمره در منزل کاربرد بیشتری دارد اما اغلب برای استفاده از ویلچرها نیاز به کمک دیگران ضروریست.

اسکوتر حرکـتی بزرگتر بوده و برخلاف ويلچر برقی از معابر تنگ عبور می کند. اسکوتر اغلب دارای۳ يا ۴ چرخ است. کاربر اسکوتر بايد در کنترل آن توانمند باشد و به کمک دسته يا فرمان اسکوتر را هدايت کند.
به طور کلی اسکوتر حرکـتی برای افرادی که در حرکت و يا راه رفتن طولانی مدت دارای مشکل جزئی هستند وسيله ی بسیار مناسبی است.

به دلیل پراکندگی وزن راننده بر روی چهار چرخ، اسکوترهای چهار چرخ برقی یکی از گزینه های ایمن برای خرید هستند. اسکوترهای پهن تر، اگر با سرعت بالا رانده شوند خطر واژگون شدن دارند. اسکوترهای چهار چرخ برقی عملکردی مشابه با یک اتومبیل را دارند. دو چرخ عقب مختص هل دادن اسکوتر به سمت جلو بوده و دو چرخ جلو برای فرمان می باشند. اسکوترهای چهار چرخ برقی علاوه بر پایداری بالا بسیار بادوام نیز می باشند و در هنگام جابجایی در مسیرهای مورد نیاز راننده را ایمن نگاه می دارند. سرعت متوسط برای اسکوتر چهار چرخ ۸ کیلومتر در ساعت است.

یاسر عطارباشی بازدید : 85 پنجشنبه 26 بهمن 1402 زمان : 16:49 نظرات (0)

گل المپیک (Olimpic) به گلی گفته می‌شود که بازیکن از روی یک ضربه کرنر، به صورت مستقیم موفق به گشودن دروازه حریف شود.

به گزارش خوبو و به نقل از گل، شاید بارها از زبان گزارشگران فوتبالی شنیده باشید که در توصیف یک گل بگویند، یک “گل المپیک” به ثمر رسید. از سال ۱۹۲۴ و پس از هنرنمایی سزارئو اونزاری در مقابل قهرمان المپیک، این گل به نام گل المپیک معروف شد.

گل المپیک چیست؟

یک گل المپیک (Olimpico یا Olympic) گلی است که طی آن یک بازیکن موفق می‌شود با هنرنمایی خود از روی ضربه کرنر مستقیم و بدون برخورد توپ به هیچ بازیکنی، دروازه حریف را بگشاید.

بازیکنان هنرمند با یک کات مناسب، توانایی گشودن دروازه حریف را از روی ضربه کرنر دارند. اگر گلی از روی ضربه کرنر به ثمر رسد، معمولاً دروازه‌بانان اصلی‌ترین مقصر در ثبت چنین گلی هستند.

چرا به این گل المپیک (المپیکو) می گویند؟

در 14 ژوئن 1924، IFAB به صورت رسمی، گلزنی از روی ضربه کرنر مستقیم را رسمی کرد. اولین گلی که از روی ضربه کرنر مستقیم به ثمر رسید در تاریخ 2 اکتبر 1924 توسط سزارئو اونزاری هافبک تیم ملی آرژانتین در دیدار مقابل اروگوئه ثبت شد. اروگوئه در آن سال موفق به کسب قهرمانی در المپیک پاریس شده بود.

برای چندین دهه، انگلیسی زبانان از اصطلاح “گل المپیک” (Olympic goal) استفاده می‌کردند. اما از قرن 21، شاهد استفاده روز افزون از اصطلاح “گل المپیکو” (Olympico goal) هستیم، به دلیل اینکه در آمریکای لاتین، اسپانیولی و پرتغالی زبان‌ها از این واژه استفاده می‌کنند. تقریباً همه گزارش‌ها از گل مگان راپینوئه در دیدار رده‌بندی المپیک 2020 مقابل استرالیا به عنوان گل المپیکو یاد کردند.

نکاتی جالب از گل المپیکو

  • بیلی اسمیت بازیکن هادرزفیلد تاون اولین بازیکن انگلیسی است که موفق به ثبت این گل شد. او در 11 اکتبر 1924 موفق به این کار شد.
  • ژائو مورایس پرتغالی در فینال جام در جام اروپا در فصل 1963/64 در دیدار مقابل بوداپست از روی ضربه کرنر مستقیم گلزنی کرد تا با تک گل او، اسپورتینگ لیسبون قهرمان چهارمین دوره جام در جام اروپا شود.
  • رکورددار گلزنی از روی ضربه کرنر مستقیم، شوکرو گولسین (Şükrü Gülesin) ترک است که 32 گل مستقیم از روی ضربه کرنر به ثمر رسانده و در دهه 50 میلادی نامش را وارد کتاب گینس کرد. او در 226 بازی در سال‌های 1940 تا 1954 موفق به ثبت چنین رکورد عجیبی شده است.
  • مگان راپینوئه وینگر سابق تیم زنان آمریکا، در مرحله نیمه نهایی المپیک 2012 موفق شد اولین گل المپیک را در مسابقات المپیک وارد دروازه کانادا کند. او در دیدار رده بندی المپیک 2020، موفق شد این کار را تکرار کند.
  • مارکوس کال بازیکن تیم ملی کلمبیا در جام جهانی 1962 موفق شد اولین گل مستقیم از روی ضربه کرنر در مسابقات جام جهانی را وارد دروازه لو یاشین افسانه‌ای کند.
  • در ژانویه 2012، پل اوونز از بادهای شدیدی که در فضای استادیوم می‌وزید استفاده کرد و در جریان نیمه دوم برد 3-1 تیمش مقابل گلوناوون در لیگ ایرلند، از روی ضربه کرنر مستقیم بریس کرد.
  • کلودیو لوپز در تاریخ 6 مارچ 2001 در دیدار لاتزیو مقابل اندرلخت، اولین گل از روی کرنر مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد. آنخل دی ماریا هافبک آرژانتینی بنفیکا در جریان برد 3-1 تیمش مقابل سالزبورگ در تاریخ 12 دسامبر 2023 موفق شد دومین گل المپیک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند.
یاسر عطارباشی بازدید : 88 سه شنبه 24 بهمن 1402 زمان : 18:48 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به بررسی سریعترین فوتبالیست دنیا در سال 2024 بپردازیم. به گزارش توفیق کلاب میکی فن ده فن، مدافع هلندی تاتنهام، در جدال با برنتفورد اقدام بسیار عجیبی انجام داد که موجب ثبت یک رکورد تاریخی شد. این بازیکن هلندی در صحنه حمله بازیکن برنتفورد، سرعت 37.38 کیلومتر بر ساعت معادل 10.38 متر بر ثانیه را ثبت کرد تا سریع‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس شود. این فرصتی است تا نگاهی به سریع‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان داشته باشیم.

فیلم سریعترین بازیکن فوتبال کیست ؟

در این فیلم می توانید برخی از سریعترین بازیکنان فوتبال را مشاهده کنید.

یاسر عطارباشی بازدید : 223 پنجشنبه 19 بهمن 1402 زمان : 12:26 نظرات (0)

دروازه بان های رکورددار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بررسی می‌کنیم که در این میان آن‌ها می‌توان به ایکر کاسیاس، ادوین فن در سار، هانس یورگ بوت و ینس لمن اشاره کرد.

به گزارش توفیق کلاب و به نقل از سایت یوفا، دروازه‌بان‌های بزرگی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا افتخارآفرینی کرده و رکوردهای جدیدی به نام خود ثبت کرده‌اند، که به صورت مفصل به بررسی آن می‌پردازیم.

یاسر عطارباشی بازدید : 148 سه شنبه 17 بهمن 1402 زمان : 18:29 نظرات (0)

انواع کمربند لاغری کدام است؟ بهترین نوع کمربند لاغری چه کمربندی است؟ 

کمربند لاغری ابزاری است برای کاهش وزن که معمولا از جنس نئوپرن (نوعی پلیمر مصنوعی) ساخته می‌شود. این کمربند به دور شکم و کمر پیچیده شده و در برابر چربی، آب و هوا مقاوم عمل می‌کند. کمربند لاغری می‌تواند چند منظوره باشد و علاوه بر تاثیر مثبت در لاغری، در تسکین درد کمر و اسپاسم‌های عضلانی نیز موثر واقع شود.

بستن کمربند لاغری در زیر لباس، هنگام ورزش باعث افزایش تعریق بدن می‌شود. به واسطه از دست رفتن آب، یقینا کاهش وزن رخ خواهد داد. در حین انجام فعالیت‌های هوازی مثل پیاده‌روی و دویدن، استفاده از کمربند لاغری شکم و پهلو توصیه می‌شود. وقتی این کمربند را دور کمر خود بپیچید، به افزایش دمای مرکزی بدن کمک می‌کند و در حالی که سیستم بدن شما به طور طبیعی سعی در خنک کردن خود دارد، عرق بیشتری تولید خواهد شد. به این ترتیب لاغری شکم با کمربند لاغری مقدور می‌شود.

وسیله‌های مختلفی وجود دارند که ادعا دارند اگر به درستی و در کنار ورزش و رژیم غذایی صحیح به کار گرفته شوند، برای رسیدن به لاغری بسیار مفید عمل می‌کنند. اما در واقع باید به این نکته توجه داشت که این ابزار به تنهایی باعث لاغری و تخت شدن شکم نخواهند شد.

چربی‌های موجود در اطراف شکم و پهلو برای همه افراد باعث نارضایتی هستند. به همین دلیل کمربندهای لاغری فقط برای افراد مبتلا به اضافه وزن، دارای محبوبیت نیستند و بلکه ممکن است حتی افرادی که اضافه وزن ندارند نیز از تجمع چربی در اطراف شکم و پهلو احساس نارضایتی داشته باشند. پس استفاده از این کمربندهای لاغری یک استراتژی برای همه افراد است.

کمربندهای شکمی کمربندهای پهن و کششی هستند که دور شکم و کمر می‌پیچند. آنها دارای گیره یا قلاب برای سفت کردن و شل کردن هستند. آنها معمولاً برای خلاص شدن از شر چربی های شکم بعد از بارداری که در نتیجه جراحی سزارین ایجاد می شود استفاده می شوند. انواع مختلفی از کمربندهای شکمی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای کاهش وزن مردان و زنان ساخته شده است. دریابید که چگونه هر یک از آنها باعث کاهش وزن می شود.

انواع کمربند لاغری

کمربندهای لاغری انواع متفاوتی دارند و به همین دلیل کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت. از انواع کمربندهای لاغری می‌توان به کمربندهای لاغری لرزاننده، ضربه زننده و حرارتی اشاره کرد که عملکردی تقریبا مشابه یکدیگر دارند.

در واقع با ایجاد گرمای داخلی موجب از بین رفتن آب بدن و چروکیده و جمع شدن سلول‌ها می‌شوند و در نتیجه سلول‌های چربی تحریک شده و جابجایی انجام می‌شود.

کمربند شکمی یا لاغری چیست؟

کمربندهای شکمی کمربندهای پهن و کششی هستند که دور شکم و کمر می‌پیچند. آنها دارای گیره یا قلاب برای سفت کردن و شل کردن هستند. آنها معمولاً برای خلاص شدن از شر چربی های شکم بعد از بارداری که در نتیجه جراحی سزارین ایجاد می شود استفاده می شوند. انواع مختلفی از کمربندهای شکمی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای کاهش وزن مردان و زنان ساخته شده است. دریابید که چگونه هر یک از آنها باعث کاهش وزن می شود.

کمربندهای شکمی ساده

اینها کمربندهای کششی هستند که در اطراف ناحیه شکم پیچیده می شوند تا آن را فشرده کنند. آنها همچنین عضلات را فشرده می کنند. گرمای تولید شده یک اثر سونا ایجاد می کند . این فرآیند به فرد کمک می کند تا چند اینچ از دست بدهد و ناحیه شکم را تقویت کند.

کمربندهای شکمی تحریک الکتریکی

کمربندهای برقی شکمی حاوی پدهای الکتریکی هستند. آنها با تحریک یک تکانه الکتریکی، ناحیه شکم را تقویت یا کوتاه می کنند. آنها سریعتر از تسمه های غیر برقی کار می کنند. آنها ماهیچه ها را منقبض می کنند و گرمای آنها متابولیسم را در ناحیه افزایش می دهد و به سوزاندن کالری کمک می کند. کمربندهای شکمی برقی دارای یک کنترل کننده برای افزایش و کاهش سطح ضربه هستند.

اگر مدام احساس گرسنگی می کنید، کمربند شکمی کاهش اشتها می تواند کمک کننده باشد. این کمربند با مسدود کردن پیام‌های گرسنگی به مغز، اشتها را کاهش می‌دهد. هر چه اشتهای شما کمتر باشد، کالری کمتری مصرف می کنید. بنابراین، آنها به شما کمک می کنند تا چربی های ناحیه شکم را سریعتر از بین ببرید.

کاهش اندازه شکم بعد از بارداری

رایج ترین استفاده از کمربند شکمی شکل دادن به ناحیه شکم بعد از بارداری است. بارداری باعث افزایش چربی زیر شکم و شل شدن پوست می شود. فلپ پایین شکم بدنام و نامطلوب به خوبی توسط یک کمربند لاغری مهار می شود. ناحیه تحتانی شکم را فشرده می کند و ظاهر برآمدگی بعد از بارداری را کاهش می دهد.

توجه: از کمربند فقط پس از مشورت با پزشک مجاز استفاده کنید.

بهبود وضعیت بدن

کمربند شکمی می تواند به بهبود وضعیت بدن شما کمک کند. معمولاً از مواد نئوپرن که نرم، سفت و بادوام است ساخته می شود. با ارائه حمایت از کمر و صاف نگه داشتن ستون فقرات وضعیت شما را بهبود می بخشد. یک وضعیت خوب به کاهش احتمال کمردرد و گردن کمک می کند. اگر شکم برآمده یا دستگیره های عاشقانه شما را ناراحت می کند، می توانید یک کمربند شکمی در نظر بگیرید .

خلاص شدن از شر چربی های طولانی شکم

کمربند شکمی به فرد کمک می کند تا آخرین ذره چربی شکم را که یک برآمدگی کوچک اما قابل مشاهده ایجاد می کند، دفع کند. زمانی که با یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم همراه باشد بهتر عمل می کند.

همه فرم های بدن به یک اندازه مطلوب هستند. اما اگر بخواهید، کمربند شکمی می تواند به شما کمک کند تا به آن شکل ساعت شنی برسید. کمر شما را می‌چرخاند و ناحیه سینه و باسن را ترک می‌کند. این توهم شکل ساعت شنی را ایجاد می کند. اما به یاد داشته باشید که کمر خود را خیلی سفت نکنید – ممکن است پوست خود را کبود کرده یا حتی به اندام های داخلی خود آسیب برسانید. باید بتوانید راحت نفس بکشید.

خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

استفاده راحت در هر زمان و مکان

می توانید در هر مکان و هر زمان از کمربند شکمی زیر لباس خود استفاده کنید. چه در باشگاه و چه در محل کار، این کمربند کششی و ساختار یافته باعث ناراحتی نمی شود. طراحی آن به آن اجازه می‌دهد تا زمانی که ساعت‌ها آن را می‌پوشید، چربی‌های شکمی را به‌طور نامرئی از بین ببرد.

اما اگر کمربند لاغری را به درستی نبندید ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. برای استفاده بهینه از این کمربندها باید نحوه صحیح بستن آنها را بدانید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در همین مورد است.

مشخصات فنی : 

  • کمربند لاغری ویبروشیپ دارای ترانس فابریک
  • قابل حمل
  • ابعاد محصول : 25*15*14 سانتیمتر
  • دارای گرمکن
  • مجهز به کلید مخصوص کنترل وضعیت
  • دارای کیف مخصوص حمل
  • نوع ماساژ : ویبره همراه با تولید گرما جهت افزایش تاثیر
  • جنس روکش چرمی و پارچه ای
  • وزن محصول 1 کیلوگرم
  • دارای 3 ماه گارانتی
  • ارسال رایگان به سراسر کشور

نحوه عملکرد کمربند لاغری

کمربندهای لاغری با به چالش کشیدن عضلات و چربی‌های شکم و پهلو با حرکات لرزشی و ایجاد گرما باعث از بین رفتن چربی‌ها می‌شوند. تمرینات و ورزش‌هایی که انجام می‌شود باعث حرکت و ارتعاشات عضلات و چربی‌ها می‌شود که در کمربندهای لاغری، تنظیماتی ایجاد شده است که می‌توان فشار و شدت عملکرد آنرا در سطح مورد نظر تنظیم کرد. کمربندهای لاغری از طریق مختلف باعث لاغری می‌شوند.

  • تعریق

کمربندهای لاغری با ایجاد حرارت باعث افزایش دمای بدن می‌شوند و با ایجاد تعریق، باعث از بین رفتن آب زیادی از بدن خواهند شد. از این رو وزن کاهش خواهد یافت.

بهتر است در هنگام انجام ورزش‌های هوازی و حتی پیاده روی از کمربند لاغری استفاده شود. زیرا با بالا بردن دمای مرکزی بدن، سیستم بدن برای خنک کردن بدن و پایین آوردن دمای بدن تلاش می‌کند و در نتیجه فرد بیشتر تعریق خواهد کرد.

اما باید در نظر گرفت که داشتن آب کافی برای این عملکرد طبیعی، در عین حال بازدهی بدنی بسیار ضروری و لازم است. از بین رفتن مایعات از بدن در این حین فقط مختص شکم و پهلو نیست و از کل بدن خارج می‌شود.

یاسر عطارباشی بازدید : 65 سه شنبه 17 بهمن 1402 زمان : 10:38 نظرات (0)

ویلچرپله رو اتکا چه ویژگی هایی دارد؟ مشخصات خرید ویلچرپله رو اتکا چیست؟ 

در این مقاله می خواهیم ویلچرپله رو اتکا را توضیح دهیم. 

مشخصات ویلچرپله رو اتکا

ویلچر برقی پله رو اتکا مناسب برای پله های 22 سانتی متری است! 

با توجه به شرایط جغرافیایی کشور و وجود سطوح شیب دار در شهر ها و خانه های آپارتمانی و قدیمی دارای پله خرید ویلچر برقی پله رو اتکا این روزها طرفدران زیادی پیدا کرده است.

خوشبختانه تولید کنندگان داخلی موفق به طراحی و ساخت مدلی جدید از نوع شارژی و پله رو ویلچرها شده اند، که معضل بالا و پایین رفتن از پله را توسط ویلچرهای معمولی آسان کرده است.

ویلچر برقی پله رو، بهترین ویلچر شارژی حال حاضر بازار ایران است که از روی یک نمونه آلمانی الگو برداری شده است.

ویلچر برقی پله رو اتکا بسیار حرفه ای و ایمن ساخته شده است و تحت سخت ترین تست های ایرانی و جهانی قرار گرفته است و توانسته گواهی استاندارد جهانی ایمنی عمومی الکتریکی و استاندارد EMC اداره کل تجهیزات پزشکی ایران را کسب کند. این ویلچر برقی پله رو تا 120 کیلوگرم وزن را میتواند تحمل کند و با هر بار شارژ کامل میتواند 720 پله را بپیماید. از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه امکان دمونتاژ کردن بسیار آسان آن است که امکان جابجایی و حمل با خودرو را امکانپذیر میسازد.

ویلچر پله رو یا پله نورد ویلچری است که در جهت رفاه و راحتی بیشتر افراد توانخواه تولید شده است.
اصولا پیمودن پله ها به ویژه در ساختمان هایی که فاقد آسانسور است یکی از معضلات برای افراد کم توان و معلولین است.
ساخت ویلچر برقی پله رو یک پیشرفت شگرف در این زمینه جهت مرتفع ساختن این مشکل بوده است.
ویلچرهای پله رو را می توان به چند دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

  • ویلچر پله رو دستی
  • ویلچر پله رو برقی
  • ویلچر پله رو هوشمند

خرید ویلچرپله رو اتکا

ویژگی ها:

  • قابلیت تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • وزن ویلچر: 32 کیلوگرم
  • قابلیت طی کردن 720 پله با هر بار شارژ کامل (برای وزن متوسط حدود 75 کیلوگرم)
  • سرعت طی کردن 15 پله در دقیقه
  • دارای باطری قابل شارژ و شارژر خودرویی
  • امکان دمونتاژ آسان و قابل حمل با خودرو
  • قابلیت حرکت در راه پله های باریک تا عرض 70 سانتی متر
  • دارای کمربند ایمنی
  • ایده آل برای ساختمان های بدون آسانسور، منازل دوبلکس و پله برقی
  • دارای تاییدیه استاندارد جهانی ایمنی عمومی الکتریکی و EMC از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران
  • ساخت کشور ایران

با توجه به شرایط جغرافیایی کشور و وجود سطوح شیب دار در شهر ها و خانه های آپارتمانی و قدیمی دارای پله خرید ویلچر برقی پله رو اتکا این روزها طرفدران زیادی پیدا کرده است.

خوشبختانه تولید کنندگان داخلی موفق به طراحی و ساخت مدلی جدید از نوع شارژی و پله رو ویلچرها شده اند، که معضل بالا و پایین رفتن از پله را توسط ویلچرهای معمولی آسان کرده است.

ویلچر برقی پله رو، بهترین ویلچر شارژی حال حاضر بازار ایران است که از روی یک نمونه آلمانی الگو برداری شده است.

ویلچر برقی پله رو اتکا بسیار حرفه ای و ایمن ساخته شده است و تحت سخت ترین تست های ایرانی و جهانی قرار گرفته است و توانسته گواهی استاندارد جهانی ایمنی عمومی الکتریکی و استاندارد EMC اداره کل تجهیزات پزشکی ایران را کسب کند. این ویلچر برقی پله رو تا 120 کیلوگرم وزن را میتواند تحمل کند و با هر بار شارژ کامل میتواند 720 پله را بپیماید. از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه امکان دمونتاژ کردن بسیار آسان آن است که امکان جابجایی و حمل با خودرو را امکانپذیر میسازد.

تعداد بالایی از این محصول ساخته و وارد بازار شده است اما خب خرید از ما همانند خوردن میوه در باغ است با تضمین کیفیت و قیمت و ارسال از درب کارخانه می باشد.

طول پشتی این دستگاه به صورتی طراحی شده که بدن بطور کامل بر روی پشتی قرار گیرد، چون در زمان بالا رفتن از پله ها بدن بطور خوابیده بر روی ویلچر قرار می گیرد.

ارتفاع پشتی ویلچر حدوداً 60 سانتی متر است.

در کنار چرخ های عقب دو چرخ ترمز قرار دارد که لبه پله را حس می کنند و چرخ های عقب را قفل می کند که مانع از سقوط دستگاه در پله شود.

برای ایمنی بیشتر استفاده‌کننده، دستگاه به کمربند مجهز شده که البته باعث ایجاد حس امنیت بیشتر برای استفاده کننده نیز می شود.

ویلچر پله رو یا پله نورد ویلچری است که در جهت رفاه و راحتی بیشتر افراد توانخواه تولید شده است.
اصولا پیمودن پله ها به ویژه در ساختمان هایی که فاقد آسانسور است یکی از معضلات برای افراد کم توان و معلولین است.
ساخت ویلچر برقی پله رو یک پیشرفت شگرف در این زمینه جهت مرتفع ساختن این مشکل بوده است.

یاسر عطارباشی بازدید : 99 یکشنبه 15 بهمن 1402 زمان : 16:48 نظرات (0)

نقش یک مهاجم فوتبال در زمین چیست و چطور می توان به یک مهاجم فوتبال مناسب و حرفه ای تبدیل شد ؟ در ادامه قصد داریم برخی تمرینات مناسب برای یک مهاجم هدف در فوتبال را بررسی کنیم.

یاسر عطارباشی بازدید : 123 شنبه 14 بهمن 1402 زمان : 19:56 نظرات (0)

خرید پنجره آلومنیومی آکرول برای چه کارهایی مناسب است؟ 

آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر می باشد. پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو می باشند.

آلومینیوم فلزی نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد است. از ویژگی‌های مهم آلومینیوم، سبک وزنی و قابلیت عدم زنگ‌زدگی می‌باشد. پروفیل اکستروژن آلومینیوم به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین بخش مصارف آلومینیوم به حساب می آید.

پنجره آلومینیومی آکرول چیست؟

اگر در حوزه ساختمان سازی کار می کنید یا در حال بهبود کیفیت پنجره های منزل خود هستید باید بگوییم یکی از مناسب ترین و بهترین کیفیت در انتخاب در و پنجره، آلومینیوم است. انتخاب درست جنس درب و پنجره می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد آن داشته باشد پنجره ها نقش مهمی در هر خانه دارند شما با یک انتخاب مناسب می توانید در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید و آرامش و آسایش را برای خانواده خود فراهم کنید.توجه داشته باشید که ما لیست قیمت پنجره دوجداره را برای شما در فوق اماده کردیم که به طور ساده تری تصمیم گیری نمایید. قیمت پنجره آکرول نسبت به الباقی برند های مشابه پایین تر می باشد.

در هنگام خرید باید علاوه بر جنس متریال از برند درب و پنجره نیز اطمینان حاصل کنید و از شرکتی معتبر و شناخته شده خرید کنید یکی از شرکت های معتبر و بزرگ که به طور گسترده در این حوزه فعالیت می کند شرکت صنایع آلومرول نوین است این شرکت همواره در تلاش است که بتواند بهترین ها را به بازار عرصه کند.

پنجره آلومینیومی آکرول امروزه در رده ی محبوب ترین درب و پنجره هایی است که برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این محبوبیت ویژگی های منحصر به فرد آلومینیوم آکرول است که از جمله آن ها می توانیم به سبکی بالا، تنوع فریم، تنوع رنگ، تنوع در بازشدن و یراق آلات اشاره کنیم. آلومینیوم به دلیل ظرافتی که دارد می تواند باعث زیبایی نمای خانه شما شود.

باید گفت درهای آلومینیوم آکرول قدرت مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی، سوراخ شدن و زنگ زدگی دارند. بنابراین یک انتخاب ایده آل و مناسب برای درهای بیرونی ساختمان، در آلومینیوم آکرول است. علاوه بر این فریم های آلومینیوم سبک هستند که باعث می شود باز و بسته شدن و همچنین نصب آن بسیار آسان شود. نگهداری و محافظت از درب و پنجره آکرول راحت است و شما می توانید با یک اسفنج مرطوب به آسانی درب و پنجره خود را تمیز کنید و از درخشندگی آن لذت ببرید.

قیمت پنجره آلومینیومی آکرول

قیمت پنجره آلومینیومی آکرول نرمال سفید هر کلیوگرم ۲۹۵۰۰۰ تومان و رنگ شامپاینی ۳۴۵۰۰۰ تومان و پنجره آلومینیومی ترمال بریک آکرول سفید

۳۳۵۰۰۰ تومان و رنگ شامپاینی یا مشکی و … ۳۸۵۰۰۰ تومان می باشد

برای استعلام قیمت دقیق درب و پنجره آلومینیومی آکرول ابعاد، طرح یا شکل و تعداد آنها نیاز است تا بتوانیم قیمت آن را محاسبه کنیم

سری یا سیستم پروفیل مصرفی در ساخت پنجره آکرول بر قیمت نهایی آن تاثیر مستقیمی دارد،چون پروفیل ها ی آکرول مدل های

مختلفی دارد که از نظر وزنی با یکدیگر متفاوت هستند و هر چقدر وزن پنجره بیشتر باشد قیمت نهایی آن هم بیشتر میشود

پنجره ریلی یا کشویی آکرول قیمت بالاتری از پنجره های لولایی آن دارد ، دلیل این امر این است که معمولا

وزن سیستم های کشویی بیشتر است.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره آکرول

 

  • نوع پروفیل
  • نوع شیشه
  • نوع یراق آلات
  • نوع بازشو
  • اندازه پنجره
  • تعداد پنجره
  • کیفیت ساخت
  • گارانتی

خرید پنجره آلومینیومی در مشهد

در و پنجره آلومینیومی نرمال را با استفاده از پروفیل آلومینیومی اکسترود شده تولید و مونتاژ می کنند. از مزایای این نوع در و پنجره می توان به استحکام، تنوع در طرح و رنگ، قابلیت رنگ پذیری و ثبات در رنگ اشاره کرد. یکی از دلایل انتخاب پنجره نرمال این است که در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ یا به اصطلاح رنگ پریدگی نمی شود و همچنین مانند پنجره های فلزی دچار زنگ زدگی نمی شوند این نوع پنجره ها قابل بازیافت هستند و شما می توانید بعد از چند سال استفاده آن ها را به فروش برسانید.توجه داشته باشید که اگر قصد دارید هزینه کمتری انجام بدهید پنجره Upvc بسیار مناسب می باشد.

اما از آن جایی که آلومینیوم یک رسانا است و گرما و سرما را به راحتی از خود عبور می دهد این نوع آلومینیوم نمی تواند عایق خوبی برای خانه شما باشد.

علاوه بر این باید بدانید اگر پروفیل خوبی برای پنجره نرمال خود انتخاب نکنید امکان دارد در صورت استفاده از شیشه هایی با ابعاد بزرگ یا لمینت هایی که وزن بالایی دارند، پنجره دچار خسارت و آسیب شود. برای این که چنین مشکلاتی بروز نکند بهتر است قبل از انتخاب پروفیل نرمال مطمئن شوید که امکان پرس شدن کناره ها یا قابلیت پانچ برای این پنجره وجود داشته باشد. پس هنگام خرید بهتر است به این نکات توجه کنید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

آلومینیوم فلزی نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد است. از ویژگی‌های مهم آلومینیوم، سبک وزنی و قابلیت عدم زنگ‌زدگی می‌باشد. پروفیل اکستروژن آلومینیوم به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین بخش مصارف آلومینیوم به حساب می آید.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک آکرول نوعی پنجره عایق در برابر حرارت است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساخت پنجره آلومینیومی ساخته شده است. ترمال بریک به معنای شکست حرارتی است و دلیل نام گذاری این نوع پنجره هم ساختار این نوع پنجره است. از آن جا که ضریب انتقال حرارت در آلومینیوم بسیار بالا است، در این نوع پنجره پروفیل های آلومینیومی توسط نوارهای پلی آمید به هم متصل شده اند. نوارهای پلی آمید از جنس الیاف شیشه متراکم هستند که قابلیت تحمل فشار و حرارت بالا را دارا بوده و با همین ویژگی عایق حرارتی ایجاد کرده و اتلاف انرژی را بسیار کم می کنند.

بنابراین با این ساختار و استفاده از پنجره دوجداره شاهد عایقی دربرابر سرما، گرما، لرزش و صوت خواهید بود. پنجره آلومینیوم ترمال بریک آکرول می تواند برای خانه شما انتخابی ایده آل باشد و تجربه ای ناب را برای خانوادتان به همراه داشته باشد. قیمت پنجره آکرول نسبت به قیمت پنجره لورنزو پایین تر می باشد.

  • در این سیستم پلی آمید در میان جدار داخلی و خارجی پروفیل با استفاده از ماشین الات مخصوص پانچ می شود و به همین دلیل هم نفوذ گرما، سرما، لرزش و سروصدا به داخل ساختمان در این نوع پنجره به صفر رسیده است.
  • پروفیل های فریم و بازشو این نوع پنجره با جوش به هم متصل می شوند و اتصالاتی که به وسیله ی یراق آلات پیچ و پرچی و پانچ در این پنجره ها انجام شده از استحکام بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل هم شاهد استحکام و دوام پنجره های آلومینیومی ترمال بریک آکرول هستیم.
  • زیبایی، تنوع در رنگ و امكان تفاوت رنگ در نمای داخلی و خارجی
  • بالا بودن استحکام و عمر مفید
  • عایق بودن در برابر رطوبت
  • غیر قابل اشتعال بودن
  • قابلیت بازیافت و سازگاری با طبیعت
  • وزن مناسب
  • مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل در برابر عوامل محیطی ازجمله تابش مستقیم نور خورشید، باران و…
یاسر عطارباشی بازدید : 77 شنبه 14 بهمن 1402 زمان : 12:46 نظرات (0)

کمربند لاغری ویبروشیپ چه ویژگی هایی دارد؟ 

ویبراتور‌های کمربندی یا کمربند ویبروشیپ‌ها ابزارهایی هستند که بعضاً برای استفاده در حوزه‌هایی مانند تولید، پردازش و حمل و نقل مواد استفاده می‌شوند. از جمله کاربردهای آنها می‌توان به انتقال مواد به طور مستقیم یا به شیوه‌هایی که باعث جدا شدن مواد مختلف یکدیگر می‌شود، اشاره کرد. دیگر کاربردهای احتمالی این دستگاه‌ها شامل شستشو، سوراخ کردن، هموچینی، انداختن یا جمع آوری مواد و مواردی از این دست می‌شود. با توجه به انواع مختلفی که دارند، ممکن است درباره ی کمربند ویبروشیپ‌ها سؤالات خاصی داشته باشید.

کمربند لاغری ویبروشیپ یک دستگاه ورزشی است که به شکل یک کمربند قرار می‌گیرد و دارای ویبره‌های دستی است که در طول آن قرار دارند. این ویبره‌ها به دلیل ارتعاشاتی که ایجاد می‌کنند، ادعا می‌کنند که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و از بین بردن چربی های موجود در ناحیه کمر و شکم می‌شود. همچنین برخی مدعی هستند این ویبره‌ها باعث افزایش عملکرد عضلات، کاهش سلولیت و تقویت عضلات می‌شوند. اما تأییدیه‌های علمی در مورد اثربخشی دقیق این دستگاه‌ها محدود است و برخی از متخصصان ورزشی ممکن است از کارایی آنها شک داشته باشند.بنابراین، قبل از استفاده از این دستگاه‌ها، بهتر است که با یک پزشک یا متخصص ورزش مشورت کنید.

مشخصات کمربند لاغری ویبروشیپ

  • کمربند لاغری ویبروشیپ دارای ترانس فابریک
  • قابل حمل
  • ابعاد محصول : 25*15*14 سانتیمتر
  • دارای گرمکن
  • مجهز به کلید مخصوص کنترل وضعیت
  • دارای کیف مخصوص حمل
  • نوع ماساژ : ویبره همراه با تولید گرما جهت افزایش تاثیر
  • جنس روکش چرمی و پارچه ای
  • وزن محصول 1 کیلوگرم
  • دارای 3 ماه گارانتی
  • ارسال رایگان به سراسر کشور

اگر شما قصد استفاده از کمربند لاغری ویبروشیپ را دارید، بهتر است که به این نکات توجه کنید:

  1. مشورت با پزشک: قبل از آغاز هر برنامه تمرینی یا استفاده از دستگاه‌های ورزشی، بهتر است که با پزشک مشورت کنید، به‌ویژه اگر شما مشکلات پزشکی یا محدودیت‌های جسمی دارید.

  2. مطالعه و اطلاعات بیشتر: قبل از استفاده از کمربند لاغری ویبروشیپ، بهتر است که اطلاعات بیشتری در مورد آن و اثرات آن را جستجو کنید تا تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

  3. توجه به تمرینات ورزشی دیگر: کمربند لاغری ویبروشیپ تنها یکی از ابزارهای ورزشی است و بهتر است که از تنوع تمرینات ورزشی بهره ببرید تا به نتایج دلخواهتان برسید.

  4. توجه به تغذیه: ورزش تنها یک بخش از فرایند لاغری و تناسب اندام است، تغذیه مناسب نیز نقش بسیار مهمی در این فرایند دارد، پس به تغذیه‌ی سالم و متنوع توجه کنید.

  5. توجه به وضعیت بدنی: اگر در زمینه ورزش فعالیت کمی دارید، بهتر است که با تمرینات کم‌استراحت شروع کنید و به تدریج برنامه تمرینی‌تان را افزایش دهید.

همیشه قبل از شروع هر برنامه ورزشی یا استفاده از وسایل ورزشی، بهتر است که اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید و از نظر یک متخصص ورزشی مشورت بگیرید.

قیمت خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape وسیله ای است که با استفاده از حرکات لرزشی باعث لاغری و هماهنگ شدن قسمت های مختلف بدن می شود

این دستگاه مطابق حرکات دست ورزی که در پزشکی برای لاغر کردن افراد استفاده می شود ساخته شده است بنابراین نه تنها باعث هماهنگ و منسجم شدن عضلات می شود بلکه با لاغر کردن افراد باعث از بین بردن نگرانی و استرس در آنها شده و در نتیجه باعث سلامت کل بدن می شود

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape به جدا کردن چربی از بدن که از طریق سیستم لنفاوی ایجاد می شود کمک می کند همچنین هضم را آسان کرده و باعث شفاف شدن چهره از طریق کمک به توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود

کمربند لاغری ویبروشیپ vibroshape عضله و ماهیچه را هماهنگ و منسجم کرده و باعث شادابی و کاهش آسیب دیدگی در حین انجام حرکات ورزشی می شود و بافت های زیرین بدن را ماساژ داده و آن ها را فعال می کند که از این طریق به بهبودی تحریک و فیزیک درمانی (فیزیوتراپی) کمک می کند

ویبروشیپ vibroshape را نه تنها برای لاغری بلکه برای کاهش درد نقاط مختلف بدن مخصوصا در سنین پیری می توان استفاده نمود

بهترین وسیله برای رفع چربی های موضعی و ماساژ قسمت های مختلف بدن همراه با ایجاد حرارت برای از بین بردن بهتر و سریع تر چربی ها

با استفاده روزی 10 دقیقه از دستگاه بسیار قوی Vibro Shape در مدت یکماه ، حداقل 2 الی 3 سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده خواهید کرد


با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحت تر موضع مورد نظر براحتی می توان بافت های ایجاد شده چربی ها را نیز سوزاند و موضع را به حالت طبیعی خود برگرداند


لرزش های موضعی علاوه بر خون رسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکول های چربی شده و این عمل خود موجب از بین رفتن سلولیت و بافت های چربی زائد می گردد

دستگاه پرقدرت Vibro Shape با توان بالا به راحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع به وجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهای بسیار علمی عملیات فنی خود را به سهولت تمام کنترل و نهایی نماید

لذا کلیه کاربران بدون هیچ گونه مشکلی می توانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و به دست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند

چراکه تجمع بافت های چربی به خصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز می گردند

کمربند لاغری ویبرو شیپ vibro shape علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر ، ران و باسن ، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها ، ساق پا ، دور سینه و سر شانه ها استفاده شود

یاسر عطارباشی بازدید : 112 سه شنبه 10 بهمن 1402 زمان : 13:06 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی ها و وظایف یک پلی میکر یا بازی ساز بپردازیم و در ادامه برترین بازی سازهای دنیا تا امروز را بررسی کنیم.

یاسر عطارباشی بازدید : 156 دوشنبه 09 بهمن 1402 زمان : 19:08 نظرات (0)

 مدیریت فروشگاه اینترنتی به چه صورتی است؟ مراحل تدوین  مدیریت فروشگاه اینترنتی را در ادامه ی این محتوا خواهیم گفت پس همراه ما باشید. 

مدیریت یک فروشگاه اینترنتی به چند نکته کلیدی است که شامل موارد زیر می‌شود

  1. ساخت یک وبسایت یا اپلیکیشن: شما نیاز دارید که یک وبسایت یا اپلیکیشن مناسب برای فروش محصولات خود راه‌اندازی کنید.
  2. مدیریت محتوا: برای جلب مشتریان و افزایش فروش، شما نیاز دارید به مدیریت محتوای وبسایت یا اپلیکیشن خود با استفاده از تصاویر و محتوای متنی کیفی.
  3. مدیریت موجودی: برای مدیریت فروشگاه اینترنتی خود نیاز دارید تا موجودی محصولات را به‌روز نگه دارید و نظارت داشته باشید.
  4. خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پس از فروش مطمئن و سریع به مشتریان بسیار مهم است.
  5. بازاریابی آنلاین: استفاده از روش‌های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) برای جلب مشتریان جدید و افزایش فروش.
    1. تحلیل داده‌ها: استفاده از داده‌کاوی و تحلیل داده‌ها برای درک بهتر رفتار مشتریان و بهبود فرآیندهای فروش.

    این نکات تنها یک توضیح کلی از مدیریت یک فروشگاه اینترنتی است و بهتر است که به همراه مشاوره حرفه‌ای اقدام شود.

  6. به عنوان ادامه، این موارد نیز می‌توانند موثر باشند:

    1. پرداخت آنلاین: فراهم کردن گزینه‌های پرداخت آنلاین امن و آسان برای مشتریان بسیار مهم است. این امر می‌تواند به افزایش فروش و تجربه مشتری کمک کند.

    2. مدیریت ارسال و تحویل: ارائه گزینه‌های مختلف ارسال و تحویل محصولات به مشتریان، از جمله ارسال سریع و ردیابی سفارشات، می‌تواند تجربه خرید آنلاین را بهبود بخشد.

    3. پشتیبانی مشتریان: ارائه راه‌های ارتباطی موثر برای مشتریان به‌منظور پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات آن‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    4. برقراری ارتباط با مشتریان: ارتباط مداوم با مشتریان از طریق خبرنامه‌ها، ایمیل‌ها، پیام‌های مستقیم و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان کمک کند.

    5. بهبود پروسه‌ها: مداوم بهبود فرآیندها و بهینه‌سازی عملکردهای فروشگاه می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری کمک کند.

    به طور کلی، مدیریت یک فروشگاه اینترنتی نیازمند توجه به جزئیات و به روز بودن با روش‌های مدیریت بهتر و بهینه‌سازی فرآیندهای کسب و کار است.

  • مدیر تولید محتوا : مدیریت کامل تولید محتوا و تعیین وظایف کارشناس تولید محتوا ، نظارت کامل بر عملکرد تیم محتوانویس
  • کارشناس تولید محتوا یا نویسنده : مهمترین وظایف شامل : تحقیق راجب موضوعات و تولید محتوای تخصصی
  • کارشناس پشتیبانی سایت : مهمترین وظایف : بررسی و بروزرسانی نسخه وردپرس ، قالب و افزونه – تنظیمات امنیتی
  • کارشناس ورود اطلاعات : مهمترین وظایف شامل : درج و ثبت اطلاعات محصول – تعیین و بروزرسانی قیمت ها
  • مدیر سئو : تعیین اهداف و تدوین استراتژی و نظارت بر عملکرد کارشناس سئو
  • کارشناس سئو : انجام وظایف محول شده از مدیر سئو
  • کارشناس طراحی : طراحی کاورها ، بنرها و تصاویر محصولات و تامین نیازمندیهای تیم تولید محتوا

به عنوان ادامه، این موارد نیز می‌توانند موثر باشند:

  1. پرداخت آنلاین: فراهم کردن گزینه‌های پرداخت آنلاین امن و آسان برای مشتریان بسیار مهم است. این امر می‌تواند به افزایش فروش و تجربه مشتری کمک کند.
  2. مدیریت ارسال و تحویل: ارائه گزینه‌های مختلف ارسال و تحویل محصولات به مشتریان، از جمله ارسال سریع و ردیابی سفارشات، می‌تواند تجربه خرید آنلاین را بهبود بخشد.
  3. پشتیبانی مشتریان: ارائه راه‌های ارتباطی موثر برای مشتریان به‌منظور پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات آن‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
  4. برقراری ارتباط با مشتریان: ارتباط مداوم با مشتریان از طریق خبرنامه‌ها، ایمیل‌ها، پیام‌های مستقیم و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان کمک کند.
  5. بهبود پروسه‌ها: مداوم بهبود فرآیندها و بهینه‌سازی عملکردهای فروشگاه می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری کمک کند.

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

آموزش مدیریت فروشگاه اینترنتی

در صورتی که امکان استخدام و بکارگیری پرسنل در سازمان یا کسب و کار خود را دارید ، ما این امکان را برای شما ایجاد کردیم که در صورتی که فرد مناسبی را در کسب و کار خود دارید و یا استخدام کردید ، عملیات آموزش کامل پرسنل را جهت مدیریت فروشگاه اینترنتی برای شما انجام دهیم. همچنین فرآیند استخدام و گزینش نیروی مناسب برای مدیریت فروشگاه اینترنتی توسط رشدانش امکان پذیر هست.

قیمت مدیریت فروشگاه اینترنتی

با توجه به محدوده گسترده خدمات مدیریت فروشگاه اینترنتی ، جهت تعیین قیمت در مرحله اول نیاز هست که خدمات درخواستی شما مشخص گردد تا امکان اعلام قیمت مدیریت فروشگاه اینترنتی وجود داشته باشد. رشدانش در تعیین قیمت سعی می کند به نحوی قیمت را ارائه کند که با هدف انجام کار و مدیریت آن انجام گیرد. نگران قیمت نباشید ما با شما راه میاییم.

هزینه‌های راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی به عوامل متعددی بستگی دارد، برای مثال هاستی که انتخاب می‌کنید، وب سایتی که طراحی می‌کنید یا هزینه‌ای که برای درگاه پرداخت در نظر می‌گیرید در میزان هزینه تاثیرگذار است. شما می‌توانید به شکل مستقل این کار را انجام دهید یا از سرویس شرکت‌هایی بهره بگیرید که کار انتخاب هاست، طراحی وب‌سایت، درگاه پرداخت آنلاین و تمام موضوعات مرتبط را در قالب یک پکیج ارائه می‌کنند.

در سال‌های اخیر، بهبود تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین مفاهیمی است که کسب‌وکارهای آنلاین به شکل مداوم تلاش می‌کنند با روش‌های متفاوت مثل تنوع روش‌های پرداخت، افزایش سرعت حمل‌و‌نقل و پردازش اتوماتیک، ارزش بیشتری برای مشتریانشان خلق کنند و تجربه آن‌ها را بهبود دهند. یک خرده‌ فروشی‌ آنلاین باید همیشه از به‌روزترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات استفاده کنند.

فروشگاه آنلاین یک کسب‌وکار مشتری محور است و بنابراین درک عمیق از نیازمندی‌های مشتری، مهم‌ترین عامل موفقیت هر وب‌سایت فروش آنلاین است.

  • سرعت وب‌سایت

سرعت بالای وب‌سایت از مهم‌ترین خواسته‌های مشتریان است. بهتر است همیشه این پیش‌فرض را داشته باشید که مشتریان شما عجله دارند و زمان کافی برای ماندن در صفحه شما را ندارند. زمانی که در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست مشتریان پاسخ دهید، احتمال آنکه به کسب‌وکار شما اعتماد کنند، افزایش می‌یابد.

  • طراحی وب سایت

طراحی وب‌سایت از دیگر موضوعات مهمی است که نشان می‌دهد یک شخص یا گروه پشت تصویر مانیتور، به شکل جدی در حال فعالیت هستند. هر جزئیاتی از وب‌سایت شما می‌تواند دارای اهمیت باشد و پیامی را به مخاطب منتقل کند. به هر شکل، اگر محدودیت بودجه‌ای دارید، به نظر می‌رسد استفاده از خدمات شرکت‌هایی که فروشگاه آنلاین ارائه می‌کند، مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

  • انبارداری در فروشگاه‌های آنلاین

 از دیگر موضوعات مهم در مدیریت انبار، اتوماتیک سازی عملیات انبارداری با استفاده از اسکن بارکد است. نرم افزارهای موبایل سرویس، با استفاده از تکنولوژی بارکد، همه‌ی فرآیند‌های ورود، خروج، انبار‌گردانی و شمارش کالا را پوشش می‌دهند. از سوی دیگر، پژوهش‌ها نشان داده است داده‌های انبار مثل سفارش‌های خرید و داده‌های فروش، بهترین شاخص برای مدیریت اثربخش انبارداری در آینده است. این داده‌ها معمولاً بهترین تحلیل ممکن برای پاسخ به سؤالات زیر است:

  • از هر کالا چه میزان موجودی در چه بازه زمانی باید در انبار نگهداری کرد؟
  • چه زمانی و به چه میزان مواد اولیه باید تهیه کرد؟

تغییر رفتار خرید مشتریان، دسترسی به اینترنت و گوشی‌های هوشمند ازجمله فاکتورهایی هستند که صنعت خرده‌فروشی را به‌سوی راه ‌اندازی فروشگاه‌‌ های آنلاین ، هدایت کرده است. با وجود مزایای فروش آنلاین ، کسب‌وکارهای فعال در صنعت خرده‌فروشی با دغدغه پوشش فرآیندهای مرتبط با فروش اینترنتی با نرم‌افزار سازمانی‌شان مواجه هستند.

یاسر عطارباشی بازدید : 79 دوشنبه 09 بهمن 1402 زمان : 11:35 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به بررسی لیست برترین مهاجمین تاریخ فوتبال و همچنین برترین مهاجمان حال حاضر جهان بپردازیم. تا پایان این مقاله با توفیق کلاب همراه باشید.

یاسر عطارباشی بازدید : 73 چهارشنبه 04 بهمن 1402 زمان : 19:18 نظرات (0)

سانتر کردن یکی از مهم ترین مهارت ها در فوتبال است. سانتر کردن پاس بلند و دقیق به داخل محوطه جریمه حریف است که هدف آن ایجاد موقعیت گلزنی برای هم تیمی ها است. سانتر کردن می تواند با هر دو پا و همچنین با سر انجام شود.

یاسر عطارباشی بازدید : 97 یکشنبه 01 بهمن 1402 زمان : 18:06 نظرات (0)

به گزارش توفیق کلاب ، فیفا در سال 2016 تصمیم گرفت که به همکاری با مجله فرانس فوتبال خاتمه دهد و مراسم خاص خودش را برای اهدای جوایز به بهترین مربیان و بازیکنان برگزار کند. 

یاسر عطارباشی بازدید : 89 سه شنبه 26 دی 1402 زمان : 12:30 نظرات (0)

نکات خرید درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟ برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ در این مقاله می خواهیم نکات مهم خرید درب اتوماتک شیشه ای را بگوییم. پس تا انتها همراه ما باشید. 

بررسی نکات خرید درب اتوماتیک شیشه ای 

درب اتوماتیک شیشه‌ ای، نوعی درب است که با استفاده از سیستم‌های اتوماسیون و الکترونیک کنترل می‌شود. درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت باز و بسته شدن خودکار را دارند و می‌توانند به صورت اتوماتیک و یا با استفاده ریموت عمل کنند. معمولاً درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای در مراکز خرید، هتل‌ها، بانک‌ها، دفاتر و سایر مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.استفاده ازدرب اتوماتیک شیشه ای باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی توسط سیستم‌های حرارتی و برودتی می‌شود.

  • زیبایی ظاهری؛ درب‌های شیشه‌ای ظاهری لوکس و مدرن به محیط می‌دهند. استفاده از آن‌ها به‌ویژه در محیط‌های اداری، سبب رسمیت بیشتر فضای کاری می‌شود.
  • قابلیت نظافت؛ شیشه متریالی است که به‌راحتی و با انواع مواد شوینده معمول تمیز می‌شود. هنگام نظافت درب شیشه‌ای از بابت زنگ‌زدگی، طبله‌کردن، خراشیدگی و آسیب‌های اینچنینی، نگرانی نخواهید داشت.
  • بازتاب نور؛ درصورت کمبود نور در محیط با نصب درب شیشه ای با شیشه‌ی شفاف می‌توان از خاصیت بازتاب نور این محصول برای روشنایی بیشتر محیط بهره برد.
  • کاهش هدررفت دما؛ اهمیت درب های شیشه ای اتوماتیک برای مکان‌هایی با اختلاف دمایی شدید در دوطرف درب بیشتر است. شیشه سکوریت متریالی عایق در برابر دماست.
  • عایق صوتی؛
  • جلوگیری از ورود گرد‌وغبار؛ این مزیت را تقریبا همه‌ی انواع درب اتوماتیک درصورت برخورداری از سرعت مناسب، دارا هستند.
  • مقاومت درب شیشه ای اتوماتیک در برابر حریق، افزایش دما. همچنین شیشه‌ی سکوریت بر اثر خروج یراق‌آلات از تنظیم، کمتر دچار اعوجاج می‌شود.
  • فراهم کردن ارتباط دیداری بین افراد در محیط‌های اداری و نیز دید از بیرون برای فروشگاه‌ها

درب‌های اتوماتیک، به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته در بسیاری از صنایع و بخش‌های مختلف کاربردهای متنوعی دارند. به عنوان مثال، در درب بانک‌ها، رستوران‌ها، مراکز علمی و دانشگاهی، سازمان‌ها و ادارات، مراکز درمانی، فروشگاه‌ها، مترو، مجتمع‌های مسکونی و اماکن توریستی از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای استفاده می‌شود. این درب‌ها با قابلیت باز و بسته شدن خودکار، سرعت، راحتی و امنیت بیشتری را به کاربران و مشتریان این محیط‌ها ارائه می‌دهند و بهبودی موثر در فرآیندهای ورود و خروج مربوطه را به ارمغان می‌آورند.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

شیشه، متریال اصلی تشکیل‌دهنده درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک است. کلمه‌ی اتوماتیک هم در عنوان این محصول به این معنی است که باز و بسته شدن درب از طریق موتور و جک الکتریکی انجام می‌شود. این درب می‌تواند به دو صورت، بدون‌فریم یا فریم‌دار از جنس آلومینیوم، چوب، PVC و غیره ساخته شود. آنچه در ساخت و تولید این درب‌ها به‌طورکلی توسط تولیدکننده‌ها رعایت می‌شود، استفاده از حداقل یراق‌آلات است. یراق‌آلاتی که ازنظر درخشندگی و طرح باید با ماهیت جنس شیشه، هماهنگی داشته باشند. به همین دلیل آن‌ها معمولا طرح‌های ساده و مینیمالی دارند.

  • استاندارد ISO9001، که در مورد درب‌های با کاربری تجاری ضروری بوده و نشان‌دهنده‌ی سهولت استفاده، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و امنیت محصول است.
  • استاندارد ISO14001، که نشان‌دهنده‌ی دوستدار محیط‌زیست بودن محصول است. به این معنی که درب موردنظر بادوام بوده و در تولیدش حداقل آسیب به محیط‌زیست وارد شده است.
  • استاندارد ISO45001؛ که نشان‌دهنده‌ی ایمنی و بهداشت در محیط‌های صنعتی است.
  • استاندارد اروپایی EN60335؛ که نشان‌دهنده‌ی ایمنی بخش‌های برقی محصول است.
  • استاندارد EN16005؛ که نشان‌دهنده‌ی عملکرد درست سنسورها، بخش‌های الکترونیکی و الکترومغناطیسی دستگاه است.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی

بدون شک صرفه‌جویی در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی در حدود ۳۵ تا ۵۰ درصد در سال یکی از عوامل مهمی است که سبب استفاده از این نوع درب و از طرفی دیگر منجر به کاهش هزینه‌های انرژی ساختمان می‌گردد.

  • جلوگیری از ورود گرو غبار

این درب ها صرفاَ زمانی‌که سنسورهای آنها حضور افراد را در برابر درب تشخیص دهند باز و بسته می‌شوند و همین امر منجر به کاهش عبور ریزگردها از میان درب و آلودگی محیط می‌گردد.

  • رعایت بهداشت

در دنیای متنوع ویروس‌ها و میکروب‌هایی که جان انسان را در خطر قرار می‌دهند استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک به علت سرعت در عملکرد بدون دخالت دست منجر به رعایت بهداشت و کاهش انتقال بیماری‌ها می‌گردد. در بیمارستان‌ها و کارخانجات مواد غذایی استفاده از این نوع درب بسیار کاربردی بوده و میزان آلودگی‌های محیطی را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

  • افزایش امنیت

درب های شیشه ای اتوماتیک به قفل الکترومکانیکی مجهز هستند که همین امر ضریب ایمنی در محل را افزایش خواهد داد؛ همچنین شما می‌توانید از طریق یک کد امنیتی عبور و مرور افراد را از راه دور کنترل کنید.

  • سهولت در تردد

درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر اینکه امکان تردد نامحدود در شبانه‌روز را برای افراد فراهم می‌کند، سبب سهولت در تردد و کاهش ترافیک انسانی در مکان‌های شلوغ نیز می‌گردد.

آلیاژ های فریم یا لت های دربهای اتوماتیک به 3نوع الومینیومی با رنگ پادر کوتینگ، انادایز و استیل تقسیم می گردد که هزینه آنها به ترتیب از آلومینیوم پایین ترین و استیل بالاترین قیمت به مشتریان عزیر آدورا ارائه می شود. اندازه ابعاد فریم درب های اتوماتیک از دیگرعوامل تاثیر گذار بر فیمت درب ها می باشد. ابعاد استاندارد هر لت210*110 می باشد اما این فریم ها در هر اندازه سفارشی برای مشتری ساخته می شود که قیمت آن با قیمت پایه متفاومت هستند.

  • کاهش آلودگی صوتی

از دیگر مزیت‌های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به حداقل رساندن سروصدای موتور درب و عدم ایجاد آلودگی صوتی در حین باز و بسته شدن متعدد است.

اهمیت استفاده از درب های شیشه ای را به هیچ وجه نمی‌توان انکار کرد و عوامل متعددی را می‌توان نام برد که در دنیای این روزها افراد را به استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای ترغیب می‌کنند. در حقیقت اهمیت درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار است که در جای جای این مقاله و سایر مقالات به آن پرداختیم. این روزها اکثر کشورهای جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند که همین امر منجر به استفاده گسترده از این دب گردیده است زیرا نیازی به تماس مستقیم و لمس دستگیره درب نیست. بنابراین، میزان انتقال این بیماری تا حد چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

مقاومت درب شیشه ای اتوماتیک از دیگر ویژگی‌هایی است که منجر به خرید این محصول می‌گردد. در این درب از شیشه سکوریت استفاده شده و فریم آن بنابر سفارش مشتری در دو نوع آلومینیوم یا استیل ساخته می‌شود. علت استفاده از شیشه سکوریت این است که مقاومت آن ۷ برابر بیشتر از سایر انواع شیشه خواهد بود؛ همچنین در صورت برخورد ناگهانی و شکسته شدن شیشه هیچ خطری افراد حاضر در محیط را تهدید نخواهد کرد زیرا شیشه سکوریت به پودر شیشه تبدیل می‌گردد که برنده و تیز نخواهد بود. در درب اتوماتیک شیشه ای اکثر اوقات از شیشه‌های ۱۰ میلی‌متری سکوریت شده استفاده می‌گردد اما گاهی ‌اوقات بنابر سفارش مشتری می‌توان از شیشه‌های دو جداره تا ۲۰ میلی‌متر نیز استفاده کرد. از دیگر عواملی که شیشه سکوریت در برابر آن مقاوم خواهد بود حرارت و گرمای بیش از حد است بگونه‌ای که تا دمای ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند، در حالی‌که میزان مقاومت شیشه‌های معمولی در حدود ۶۰ درجه سانتی‌گراد است.

اگر یک درب شیشه ای اتوماتیک بر مبنای استانداردهای بین‌المللی و داخلی یک کشور تولید و به بازار عرضه شود، دسترسی راحت و ایمن را برای ارباب رجوع فراهم خواهد کرد. برخی از استانداردهای درب شیشه ای اتوماتیک که باید رعایت شوند عبارتند از:

  • ANSI استاندارد ملی آمریکا که به طور گسترده درب و یراق آلات آن نظیر قفل، فریم درب و … را دربرمی‌گیرد.
  • CE استاندارد اتحادیه اروپا است و محصولی که موفق به دریافت این استاندارد بین‌المللی شود، این امکان را دارد که در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون محدودیت اقدام به فروش نماید.
  • DIN یکی از قدیمی‌ترین استانداردها که بصورت کاملاَ سخت‌گیرانه در کشور آلمان به کار گرفته می‌شود. به همین علت در حال حاضر استاندارد ایمنی درب‌ های اتوماتیک در آلمان بالاترین در جهان است.
  • ISO همان سازمان بین‌المللی استاندارد است که از نمایندگان ۱۵۷ کشور دنیا تشکیل شده است و اخذ این استاندارد بین‌المللی نشان از کیفیت بالای محصول دارد.
  • ISIR استاندارد ملی ایران بوده که کلیه کالاهای تولید داخل باید این نشان را داشته باشند، در غیر اینصورت هرگونه فروش و عرضه این محصولات به بازار غیر قانونی خواهد بود.
یاسر عطارباشی بازدید : 55 دوشنبه 25 دی 1402 زمان : 9:01 نظرات (0)

هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی چقدر است؟ برای مشاوره کسب و کار اینترنتی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ 

در این مقاله می خواهیم شما را در هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی راهنمایی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید. 

امروزه کسب و کارها اغلب از حالت سنتی درآمده و به کسب و کارهای اینترنتی Internet businesses تبدیل‌شده‌اند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که در خانه و به‌وسیله گوشی‌های هوشمند و سیستمشان کسب و کارشان را اداره کنند.

این مشکلات می‌تواند ناشی از عدم کارایی سایت و مسائل فنی آن باشد. بسیاری از مجموعه‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، اما در تمامی زمینه‌ها به صورت کامل اشراف ندارند. برای مثال آنها تنها از برنامه های آماده برای طراحی سایت و سوشال خود استفاده می‌کنند.
این مسئله نه تنها امری غیر حرفه ای است بلکه می‌تواند مشکلات بسیاری را برای آن کسب و کار به وجود بیاورد. برای مثال ممکن است آن سایت به صورت ناگهانی متوقف شود یا آن‌قدر سنگین باشد که کاربری وارد آن نشود.

هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی

  • در حال حاضر اینترنت بیش از ۴ میلیارد کاربر دارد.
  • تعداد کل وب سایت ها در اینترنت ۱.۹۵ میلیارد می‌باشد.
  • برآورد شده که تا سال ۲۰۴۰، ۹۵% خریدها به صورت آنلاین خواهد بود.
  • به‌طور متوسط گوگل در هر ثانیه ۴۰ هزار جستجو دارد که این عدد در سال حدود ۱.۲ تریلیون می‌شود.
  • تعداد کاربران اینترنت در آسیا؛ ۴۹%، در اروپا؛ ۱۶.۸%، آفریقا؛ ۱۱%، آمریکای شمالی؛ ۸.۲% از کل تعداد کاربران اینترنت می‌باشد.
  • و…

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

با توجه به این آمارها، استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی به امری متداول تبدیل‌شده و افراد اوقاتی زیادی را در شبکه های اجتماعی و اینترنت می‌گذرانند. در این راستا بسیاری از افراد محصولات موردنظر خود را به صورتی اینترنتی سفارش می‌دهند.

پس در ابتدا بهتر است نگاهی دوباره به توضیحات بالا بیندازید و بعد به سراغ ادامه مطلب بروید. همان طور که گفتیم، امروزه مشاوره دادن به یک شغل تبدیل شده است.

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

افراد مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند، مشاوران در واقع به شما کمک می کنند که برای کسب و کارتان بهتر تصمیم گیری کنید و قاعدتا در ازای کمک کردن و راهنمایی هایشان مبلغی را هم دریافت می کنند که امری طبیعی است و در همه شغل ها همین موضوع مطرح است.

اما شما باید توجه کنید که درصد هزینه مشاوره کسب و کار نسبت به درامدهایتان به چه صورت است. به طور مثال شما صاحب یک شرکت بزرگ هستید و با کمک مشاورتان یک پروژه جدید را قبول کرده و انجام می دهید. در پایان به طور مثال حقوق مشاور شما 3 میلیون تومان است اما میزان سود انجام همان یک پروژه 10 میلیون تومان بوده است.

در این مثال واضح است که وجود مشاور و هزینه کردن برای مشاوره کسب و کارتان نه تنها باعث ضرر رسیدن به شما نشده است، بلکه سود مالی و سایر مزیت ها را هم برای کسب و کار شما به دنبال داشته است.

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که در دنیای امروز برای هر کاری باید هزینه کنید، اما باید به نحوه انجام کار و قابل برگشت بودن سرمایه و هزینه هایتان توجه داشته باشید. در واقع شما در حال معامله کردن هستید. در یک طرف معامله هزینه استخدام مشاور را در نظر بگیرید و در طرف دیگر، سود حاصل از داشتن مشاور.

در تعرفه های توافقی، شما با مشاور بر سر قیمت مشخصی توافق می کنید و مبلغ توافق شده را در ازای مشاوره پرداخت می کنید. در این نوع تعرفه، زمان مشاوره متغیر است و طبق توافق شما با مشاور مشخص می شود.

در این نوع تعرفه بهتر است شما از قبل قیمت و هزینه مشاوره های ساعتی و درصدی و … را استعلام کنید و بعد برای توافق بر سر قیمت با مشاور صحبت کنید. کسب و کار شما دقیقاً در چه زمینه هایی نیاز به رشد دارد و کدام زمینه ها اولویت دارند ودر نهایت چشم اندازی برای بیزینس شما ترسیم می‌کند و آن را در اختیار شما قرار میدهد؛ این تصمیم ها که با آگاهی و تجربه گرفته شده در واقع بیزینس شما را متحول می کند اما مشاوره کسب و کار تنها به این مرحله ختم نمی‌شود و مشاور تمامی مراحل را در کنار شماست تا پیشرفت را بسنجد و مطمئن شود مسیر مشخص شده در بیزینس پلن درست انتخاب شده است و درست اجرا می شود.

در واقع صاحبان کسب و کار در ابتدا آشنایی چندانی با الفبای بیزینس ندارند و یا در پیاده کردن ایده ها با چالش ها و مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، آمارها بارها نشان می‌دهند که از هر ۵ بیزینس فقط یک بیزینس از آنها موفق می شود به همین دلیل حضور یک مشاور کسب و کار برای موفقیت بیزینس نقش بسزایی دارد.

معمولاً منتورها به سه دسته تقسیم می شود: اولین دسته مشاورینی هستند که راه شما را رفته اند و حال به شما مشورت می دهند؛ دسته دوم مشاورینی هستند که پس از مشخص شدن مسیر تا رسیدن به نتیجه نهایی در کنار شما هستند و با شما مسیر را طی می کنند؛ دسته سوم مشاورینی هستند که صرفا راه شما را طی نکرده‌اند و شما پس از مشورت گرفتن از آنان باید به تنهایی به صورت تجربی مسیر را طی  کنید.

یاسر عطارباشی بازدید : 52 یکشنبه 24 دی 1402 زمان : 16:33 نظرات (0)

فیلم های فوتبالی و ورزشی در ژانرهای مختلفی تولید می شوند که محبوب ترین ژانر مربوط به ژانر بیوگرافی هست که به بررسی زندگی فوتبالی بسیاری از بزرگان تاریخ فوتبال می پردازد و می تواند برای بسیاری از ورزشکاران و فوتبالیست هایی که قصد شروع ورزش حرفه ای دارند بسیار تاثیرگذار و آموزنده باشد.

در این مقاله قصد داریم برخی از جذاب ترین و بهترین فیلم های تاریخ سینما که در حوزه فوتبال تولید شده است را بررسی و معرفی نماییم.

یاسر عطارباشی بازدید : 67 پنجشنبه 21 دی 1402 زمان : 12:35 نظرات (0)

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 297
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 424
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 75
  • گوگل دیروز : 89
  • بازدید هفته : 3,222
  • بازدید ماه : 2,218
  • بازدید سال : 86,304
  • بازدید کلی : 463,875