loading...

باشگاه فرهنگی ورزشی توفیق

انواع کمربند لاغری کدام است؟ بهترین نوع کمربند لاغری چه کمربندی است؟  کمربند لاغری ابزاری است برای کاهش وزن که معمولا از جنس نئوپرن (نوعی پلیمر مصنوعی) ساخته می‌شود. این کمربند&nb

انواع کمربند لاغری کدام است؟ بهترین نوع کمربند لاغری چه کمربندی است؟ 

کمربند لاغری ابزاری است برای کاهش وزن که معمولا از جنس نئوپرن (نوعی پلیمر مصنوعی) ساخته می‌شود. این کمربند به دور شکم و کمر پیچیده شده و در برابر چربی، آب و هوا مقاوم عمل می‌کند. کمربند لاغری می‌تواند چند منظوره باشد و علاوه بر تاثیر مثبت در لاغری، در تسکین درد کمر و اسپاسم‌های عضلانی نیز موثر واقع شود.

بستن کمربند لاغری در زیر لباس، هنگام ورزش باعث افزایش تعریق بدن می‌شود. به واسطه از دست رفتن آب، یقینا کاهش وزن رخ خواهد داد. در حین انجام فعالیت‌های هوازی مثل پیاده‌روی و دویدن، استفاده از کمربند لاغری شکم و پهلو توصیه می‌شود. وقتی این کمربند را دور کمر خود بپیچید، به افزایش دمای مرکزی بدن کمک می‌کند و در حالی که سیستم بدن شما به طور طبیعی سعی در خنک کردن خود دارد، عرق بیشتری تولید خواهد شد. به این ترتیب لاغری شکم با کمربند لاغری مقدور می‌شود.

وسیله‌های مختلفی وجود دارند که ادعا دارند اگر به درستی و در کنار ورزش و رژیم غذایی صحیح به کار گرفته شوند، برای رسیدن به لاغری بسیار مفید عمل می‌کنند. اما در واقع باید به این نکته توجه داشت که این ابزار به تنهایی باعث لاغری و تخت شدن شکم نخواهند شد.

چربی‌های موجود در اطراف شکم و پهلو برای همه افراد باعث نارضایتی هستند. به همین دلیل کمربندهای لاغری فقط برای افراد مبتلا به اضافه وزن، دارای محبوبیت نیستند و بلکه ممکن است حتی افرادی که اضافه وزن ندارند نیز از تجمع چربی در اطراف شکم و پهلو احساس نارضایتی داشته باشند. پس استفاده از این کمربندهای لاغری یک استراتژی برای همه افراد است.

کمربندهای شکمی کمربندهای پهن و کششی هستند که دور شکم و کمر می‌پیچند. آنها دارای گیره یا قلاب برای سفت کردن و شل کردن هستند. آنها معمولاً برای خلاص شدن از شر چربی های شکم بعد از بارداری که در نتیجه جراحی سزارین ایجاد می شود استفاده می شوند. انواع مختلفی از کمربندهای شکمی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای کاهش وزن مردان و زنان ساخته شده است. دریابید که چگونه هر یک از آنها باعث کاهش وزن می شود.

انواع کمربند لاغری

کمربندهای لاغری انواع متفاوتی دارند و به همین دلیل کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت. از انواع کمربندهای لاغری می‌توان به کمربندهای لاغری لرزاننده، ضربه زننده و حرارتی اشاره کرد که عملکردی تقریبا مشابه یکدیگر دارند.

در واقع با ایجاد گرمای داخلی موجب از بین رفتن آب بدن و چروکیده و جمع شدن سلول‌ها می‌شوند و در نتیجه سلول‌های چربی تحریک شده و جابجایی انجام می‌شود.

کمربند شکمی یا لاغری چیست؟

کمربندهای شکمی کمربندهای پهن و کششی هستند که دور شکم و کمر می‌پیچند. آنها دارای گیره یا قلاب برای سفت کردن و شل کردن هستند. آنها معمولاً برای خلاص شدن از شر چربی های شکم بعد از بارداری که در نتیجه جراحی سزارین ایجاد می شود استفاده می شوند. انواع مختلفی از کمربندهای شکمی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای کاهش وزن مردان و زنان ساخته شده است. دریابید که چگونه هر یک از آنها باعث کاهش وزن می شود.

کمربندهای شکمی ساده

اینها کمربندهای کششی هستند که در اطراف ناحیه شکم پیچیده می شوند تا آن را فشرده کنند. آنها همچنین عضلات را فشرده می کنند. گرمای تولید شده یک اثر سونا ایجاد می کند . این فرآیند به فرد کمک می کند تا چند اینچ از دست بدهد و ناحیه شکم را تقویت کند.

کمربندهای شکمی تحریک الکتریکی

کمربندهای برقی شکمی حاوی پدهای الکتریکی هستند. آنها با تحریک یک تکانه الکتریکی، ناحیه شکم را تقویت یا کوتاه می کنند. آنها سریعتر از تسمه های غیر برقی کار می کنند. آنها ماهیچه ها را منقبض می کنند و گرمای آنها متابولیسم را در ناحیه افزایش می دهد و به سوزاندن کالری کمک می کند. کمربندهای شکمی برقی دارای یک کنترل کننده برای افزایش و کاهش سطح ضربه هستند.

اگر مدام احساس گرسنگی می کنید، کمربند شکمی کاهش اشتها می تواند کمک کننده باشد. این کمربند با مسدود کردن پیام‌های گرسنگی به مغز، اشتها را کاهش می‌دهد. هر چه اشتهای شما کمتر باشد، کالری کمتری مصرف می کنید. بنابراین، آنها به شما کمک می کنند تا چربی های ناحیه شکم را سریعتر از بین ببرید.

کاهش اندازه شکم بعد از بارداری

رایج ترین استفاده از کمربند شکمی شکل دادن به ناحیه شکم بعد از بارداری است. بارداری باعث افزایش چربی زیر شکم و شل شدن پوست می شود. فلپ پایین شکم بدنام و نامطلوب به خوبی توسط یک کمربند لاغری مهار می شود. ناحیه تحتانی شکم را فشرده می کند و ظاهر برآمدگی بعد از بارداری را کاهش می دهد.

توجه: از کمربند فقط پس از مشورت با پزشک مجاز استفاده کنید.

بهبود وضعیت بدن

کمربند شکمی می تواند به بهبود وضعیت بدن شما کمک کند. معمولاً از مواد نئوپرن که نرم، سفت و بادوام است ساخته می شود. با ارائه حمایت از کمر و صاف نگه داشتن ستون فقرات وضعیت شما را بهبود می بخشد. یک وضعیت خوب به کاهش احتمال کمردرد و گردن کمک می کند. اگر شکم برآمده یا دستگیره های عاشقانه شما را ناراحت می کند، می توانید یک کمربند شکمی در نظر بگیرید .

خلاص شدن از شر چربی های طولانی شکم

کمربند شکمی به فرد کمک می کند تا آخرین ذره چربی شکم را که یک برآمدگی کوچک اما قابل مشاهده ایجاد می کند، دفع کند. زمانی که با یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم همراه باشد بهتر عمل می کند.

همه فرم های بدن به یک اندازه مطلوب هستند. اما اگر بخواهید، کمربند شکمی می تواند به شما کمک کند تا به آن شکل ساعت شنی برسید. کمر شما را می‌چرخاند و ناحیه سینه و باسن را ترک می‌کند. این توهم شکل ساعت شنی را ایجاد می کند. اما به یاد داشته باشید که کمر خود را خیلی سفت نکنید – ممکن است پوست خود را کبود کرده یا حتی به اندام های داخلی خود آسیب برسانید. باید بتوانید راحت نفس بکشید.

خرید کمربند لاغری ویبروشیپ

استفاده راحت در هر زمان و مکان

می توانید در هر مکان و هر زمان از کمربند شکمی زیر لباس خود استفاده کنید. چه در باشگاه و چه در محل کار، این کمربند کششی و ساختار یافته باعث ناراحتی نمی شود. طراحی آن به آن اجازه می‌دهد تا زمانی که ساعت‌ها آن را می‌پوشید، چربی‌های شکمی را به‌طور نامرئی از بین ببرد.

اما اگر کمربند لاغری را به درستی نبندید ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. برای استفاده بهینه از این کمربندها باید نحوه صحیح بستن آنها را بدانید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در همین مورد است.

مشخصات فنی : 

  • کمربند لاغری ویبروشیپ دارای ترانس فابریک
  • قابل حمل
  • ابعاد محصول : 25*15*14 سانتیمتر
  • دارای گرمکن
  • مجهز به کلید مخصوص کنترل وضعیت
  • دارای کیف مخصوص حمل
  • نوع ماساژ : ویبره همراه با تولید گرما جهت افزایش تاثیر
  • جنس روکش چرمی و پارچه ای
  • وزن محصول 1 کیلوگرم
  • دارای 3 ماه گارانتی
  • ارسال رایگان به سراسر کشور

نحوه عملکرد کمربند لاغری

کمربندهای لاغری با به چالش کشیدن عضلات و چربی‌های شکم و پهلو با حرکات لرزشی و ایجاد گرما باعث از بین رفتن چربی‌ها می‌شوند. تمرینات و ورزش‌هایی که انجام می‌شود باعث حرکت و ارتعاشات عضلات و چربی‌ها می‌شود که در کمربندهای لاغری، تنظیماتی ایجاد شده است که می‌توان فشار و شدت عملکرد آنرا در سطح مورد نظر تنظیم کرد. کمربندهای لاغری از طریق مختلف باعث لاغری می‌شوند.

  • تعریق

کمربندهای لاغری با ایجاد حرارت باعث افزایش دمای بدن می‌شوند و با ایجاد تعریق، باعث از بین رفتن آب زیادی از بدن خواهند شد. از این رو وزن کاهش خواهد یافت.

بهتر است در هنگام انجام ورزش‌های هوازی و حتی پیاده روی از کمربند لاغری استفاده شود. زیرا با بالا بردن دمای مرکزی بدن، سیستم بدن برای خنک کردن بدن و پایین آوردن دمای بدن تلاش می‌کند و در نتیجه فرد بیشتر تعریق خواهد کرد.

اما باید در نظر گرفت که داشتن آب کافی برای این عملکرد طبیعی، در عین حال بازدهی بدنی بسیار ضروری و لازم است. از بین رفتن مایعات از بدن در این حین فقط مختص شکم و پهلو نیست و از کل بدن خارج می‌شود.

درباره راهنمای خرید ,
یاسر عطارباشی بازدید : 73 سه شنبه 17 بهمن 1402 زمان : 10:38 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 600
  • گوگل امروز : 39
  • گوگل دیروز : 39
  • بازدید هفته : 4,016
  • بازدید ماه : 9,743
  • بازدید سال : 93,829
  • بازدید کلی : 471,400